M@mm@ til mine barn Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Hvilket opplegg er det med maten ? Hvilke retter er det å velge mellom vet du det ?
Monajenten Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Har ikke peiling på hvordan det blir ang. betaling, må nesten bare høre når vi kommer. Tror vi kan velge mellom det meste uten at jeg er helt sikker, men har gitt beskjed at det er julebord, så kan være det kun er julemat. Har tatt med meg oppskriften på Blue DiB drink;-) I år er det din tur til å lukte:-p
M@mm@ til mine barn Skrevet 17. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2007 Hehe, eller bare kutte ut alkoholen i den.... Og til en advarsel... magen min er nå større enn din var på slutten. Og jeg er bare i slutten på uke 22 !
Monajenten Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Tullejente! Hvorfor trenger du liksom å advare om det??? Sikker på du er superfin uansett:-D
M@mm@ til mine barn Skrevet 17. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2007 Men sååå stor. Uff. Tenk på slutten da ... Folk tror jo jeg er 6-7 mnd på vei nå.
Monajenten Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Folk kan bare gå å legge seg! Det er vel ingen som har noenting med om du har stor eller liten mage!! Du har baby der, som er frisk og fin, og det er det viktigste:-)
M@mm@ til mine barn Skrevet 17. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2007 Ja, jeg er jo stolt over den da...hehe, fikk so vidt plass til magen i toppen og den er str XL... jippi. Håper vi får pinnakjøtt i kveld da. Har du forslag til uteplass etter maten ?
Monajenten Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 Meg og Line har lyst å gå på Downstairs. Det er så vanvittig fullt overalt på lørdagene. Har egentlig gitt opp å finne et sted alle vil gå, men vi prøver jo selvsagt på det. Det er forøvrig piano på Down også;-)
M@mm@ til mine barn Skrevet 17. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. november 2007 Da er jeg med ! Hvor ligger det da ?
Monajenten Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Det er i samme bygget som fotballpuben, men i underetasjen. Det var vel trøkkeriet eller noe, som var der før. Utrolig stilig sted, og veldig artig:-)
M@mm@ til mine barn Skrevet 17. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. november 2007 Åh, der ja... fant det ikke på gule sider ser du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå