Gå til innhold

Håndkrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått så tørr hud på hendene. Noen som har tips om en effektiv og god krem? Ikke med sterk lukt, da snuta mi er en smule sensitv for tiden =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Decubal fra apoteket. Jeg sliter med tørr hud om vinteren pga kulden, typ sprekker opp og får sår. Smører meg med denne kremen før jeg legger meg om kvelden, og den fungerer helt supert!

Skrevet

den rosa VIC, vaseline intensive care- eller atrix. billige gode kremer som er å få kjøpt på matbutikken.. går fort inni huden, og lukter ikke så mye. vid sin er hakket bedre synes jeg, har en hjemme, en i vesken og en på jobb jeg :)

Skrevet

Jeg er veldig plaget med tørr hud på hendene - anbefaler håndkremene fra Clarins og Biotherme

Skrevet

calendula moisturising body cream fra Weleda. Fås kjøpt på helsekost.

Skrevet

Må si meg enig med ♡ Miss Fat, med februargutt ♡ , ATRIX sin, en grønn tube som de har på h&m blant annet. Beste kremen jeg noen gang har hatt, og den koster bare 30 kr for en tube. En på jobben min er ekstremt plaget av eksem på hendene, og han sverger også til den håndkremen.

Skrevet

Håndkrem fra L'occtaine, de fleste andre virker kun midlertidig.. Ellers dersom huden er skikkelig sprukken sverger jeg til fetere kremer kun der det er verst, enten locobase/decobal eller en tube som fåes på helsekost som heter Agrosan (lukter absolutt ikke best men inneholder mye bra som teatree, eucalyptus, aloe vera osv osv..). Ble anbefalt den av en allergilege som var spesialist på eksem.

Lykke til med utprøvingen av kremer ;)

Skrevet

Jeg sverger til AVENE hondkrem, den fåes kjøpt på apoteket. den er definitivt den mest fantastiske hond kremen jeg noen gang har prøvd. Dette er også en kuldekrem, så den paser perfekt på denne årstiden;) Jeg jobber på et sykehjem så jeg vasker meg på hendene veeeeeeeeldig ofte...å dette er den eneste kremen jeg har prøvd så holder mine hender mjuke og uten sår;)

Skrevet

må si meg enig med lano her, den håndkremen er super. Jeg jobber i bhg og vasker hendene ofte,så den kremen er perfekt for meg!

Skrevet

en som er veldig god på sår tørr hud er sebamed sin ekstra myke stellekrem

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Har jobbet i parfymeri og dermed prøvd omtrent alle håndkremer, også de dyreste....men!, den beste er som noen lenger opp sier Atrix. Den er genial; billig, drøy i bruk, diskre lukt, passe fet. Brukes mye av folk som jobber i helsevesenet som vasker og spriter hendene sine mye.

Liker forsåvidt også Decubal (den bruker jeg på magen), men syns den blir vel fet på hendene.

Tips: smør hendene godt (tykt lag)med en fet krem, og ta på deg bomullshansker som du sover med over natta. Hendene blir myke og gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...