Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Har bestemt meg for å ikke henge meg opp i at d ikke klaffa denne måneden heller og heller se framover mot en ny pp. Hardt arbeid neste uke og krysser fingrene for at den blir positiv test i adventstia. Hadde vært godt å bli bedre kjent med dere andre som også prøver og venter ekstra denne adventa
Tre er topp:) Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Hei. Jeg har også IKM i uke 49. Håper så veldig det klaffer denne gangen. Har prøvd siden mars. Kjenner at jeg er veldig positiv denne måneden, og håper på verdens beste julegave. Masse lykke til neste uke da:)
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 vi har bare begynt på 4 pp, men kjenner jeg begynner å stresse (helt uten grunn, jeg vet jo d) fordi sønnen vår kom på første forsøk.
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Samme her.. Vi ble gravide ved "uhell" forrige gang, og da føles det nesten litt rart at ikke det klaffer med en gang nå.. (men jeg vet vi var heldige forrige gang altså....) IKM uke 49 jepps.. AAAAALLLTFOR lenge til..
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 20. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2007 prøvd lenge da? Sønnen vår er bare 9 mnd og jeg ammer fortsatt så d kan jo virke inn på eggløsning har jeg jo hørt. men blir faktisk litt bekymra. helt ulogisk! jeg vet!
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Vi har en prinsesse på vel året, 2pp nå, så jeg skjønner ikke hva jeg stresser med.. Kan berolige deg med at en venninne av meg ble gravid mens hun ammet ganske mye, så det burde ikke være noe problem.. Men skjønner helt følelsen din, har den selv.. Hvorfor blir jeg ikke gravid, hva er galt? Føler meg dum, når jeg tenker på alle som har prøvd i EVIGHETER her inne.. huff.
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 20. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2007 akkurat! satt her en dag å tenkte på fødselen. hadde en helt fin fødsel men blødde veldig etterpå. måtte ha blodoverføring. har faktisk tenkt på om d kunne ha gått no galt da. er d derfor jeg ikke blir gravid. helt paranoid:)
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Fullstendig paranoid ja. Jeg er helt lik.. hi hi, nesten litt morsomt å tenke på egentlig.. Hvor er du fra, og hvor gammel?? (frekt å spørre om en dames alder, men jeg gjør det selvom.... )
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 20. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2007 ja ikke sant. jeg er 26 og bor i troms i kalde nord;) du da?
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 32 og bor i Oslo.. Ganske kaldt her også i grunn.. Nå skal jeg på jobb, men vi får holde hverandre oppdatert!! Eller rettere sagt okkupert frem til IKM.. grøss og gru...
*vil*ha*baby* Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 Hei:) Jeg har også IKM i uke 49! Er i første pp så jeg regner vel med at jeg ikke er så heldig at jeg lykkes første gangen..Prøver hvertfall å tenke sånn for å ikke bli for skuffet når tr kommer. Jeg krysser jo fingrer og tær for at tr holder seg langt unna;)
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 20. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. november 2007 Ja d var jo sånn vi også tenkte da vi begynte. Var jo såååååå forberedt på at d kunne ta rimelig lang tid. Men så tar man seg jo tid til å tenke og spekulere:) Hvor gammel er du, og har du barn ifra før?
*vil*ha*baby* Skrevet 20. november 2007 #13 Skrevet 20. november 2007 Jeg er 26 år. Har ingen barn fra før. Har vært sammen med samboeren min i åtte år, er ferdig med studiene begge to, så nå tenkte vi at tiden var inne:) Har ønsket barn lenge, men har tenkt at jeg har lyst til å bo nært familie og nære venner i hjemtraktene mine når første barnet kommer. Nå har vi planlagt å flytte "hjem" til sommeren, så da ligger det til rette:) Det er en spennende tid!! Hadde liksom tenkt at jeg ikke skulle stresse sånn med det..men tenker på det hele tiden og jeg og sambo snakker nesten ikke om annet:)
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 21. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 21. november 2007 Ja man blir jo veldig engasjert Nå tenker jeg hver måned hvordan det vil blir rent praktisk hvis d klaffer. I forhold til jobb og rettigheter. Er jo ikke tilbake i jobb enda og har ikke lyst å starte opp for fullt med engang siden han er så liten enda. Men om det skulle klaffe så er det jo lurt å ha opparbeidet seg rettigheter til foreldrepenger. Vanskelig dette. Prøver å minne hverandre på at det er viktig å kose seg innimellom og ikke "bare lage barn"
*vil*ha*baby* Skrevet 21. november 2007 #15 Skrevet 21. november 2007 Så heldig du er så har en liten en:) Så koselig å få barn med så kort mellomrom..for vi går jo selvfølgelig ut i fra at dere lykkes i denne prøveperioden!!!..hehe;) Det er kjempeviktig å ha fokus på forholdet og det å kose seg sammen og ikke bare gjøre det til en plikt.. For meg merker jeg hva tankene streifer om når vi skal kose litt. Håper jeg klarer å være litt mer avslappet fremover:)
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 21. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 21. november 2007 Ja, hører jo mange som blir gravide først når de har sluttet å prøve. Gidd opp å få til på egenhånd. Vi føler oss veldig velsigna og heldig som har fått et barn, og det var nok større for oss begge enn da vi gifta oss. Helt ubeskrivelig.
*vil*ha*baby* Skrevet 21. november 2007 #17 Skrevet 21. november 2007 Det kan jeg godt tenke meg! Det er vel en følelse man likevel ikke fullt ut kan forstå før man sitter der med et nyfødt barn i armene selv! En venninne av meg prøver på nummer to nå. Hun har et rolig og avslappet forhold til det å prøve igjen som jeg virkelig misunner henne.. Jeg føler nærmest at livet mitt står på vent jeg, til det skulle klaffe.. tenker jo nesten ikke på annet..hehe:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. november 2007 #18 Skrevet 21. november 2007 IKM uke 49 jeg å:-) skal sette inn egg på fredag,men el var i dag,så da blir vel ikm den 5.
her er jeg Skrevet 21. november 2007 #19 Skrevet 21. november 2007 Meg også! Trodde jeg skulle ha IKM 4.des, men nå ser det ut til at EL kommer i morgen, så da blir det vel IKM 6.des sånn ca..
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 22. november 2007 Forfatter #20 Skrevet 22. november 2007 Så spennede! Nå er det din tur! Blir en mye lengre venteperiode denne måneden da Skal krysse fingrene litt ekstra for deg, jeg Vi får holde følge på veien
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 22. november 2007 Forfatter #21 Skrevet 22. november 2007 oy den skulle være til dollydopp....
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 22. november 2007 #22 Skrevet 22. november 2007 Det blir nok 2 fryktelig lange uker ja...!! spesielt siden gubben ringer med 4 dager om dagen for å snakke om hvor flink jeg var tl å produsere egg...hehe (fikk 9 av 11 befruktet). men vi får se hva som skjer.morro å holde følge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå