Gå til innhold

Andre som har hevelser i ansiktet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste 2-3 dagene blitt litt hoven i ansiktet.

spesielt rundt øynene og litt i kinnene. er i uke 37.

Andre som har opplevd det eller?:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun ene på jobben bemerket at hun såg på meg at jeg var i siste fase nå, tydeligvis fått en liten "pute" på overleppa som hun mente var veldig vanlig så langt ut i graviditeten...sier ikke noe på det jeg, gratis "puff" på leppa ;)

Skrevet

Dette blir så og si alle gravide på slutten, noen mer enn andre. Det er mange eldre mennesker som da bemerker at nå nærmer det seg slutten.

Det du skal legge merke til er også neser, mange gravide får bredere neser. Det har kanskje en sammenheng med hevelsen i ansiktet ikke vet jeg. Men fint er det ikke.....

Er såååååå lei av alt dette negative som følger svangerskapet nå.....

Skrevet

Joda, litt vann i kroppen og kanskje spes ansiktet har meldt seg her også!:) Er nok en del av pakken for mange av oss, dessverre;)

Nå har jeg bare to dager til termin og føler jeg ser ut som en brøddeig i ansiktet, men prøver trøste meg med at det kan være et tegn på at det nærmer seg fødsel... Er jo lov å håpe!;)

Det beste man kan gjøre er vel å drikke vann, holde kroppen i gang og unngå å spise så mye salt...

Ikke noe sæli, men det blir nok verdt det!:)

Skrevet

hehe bra at det ikke bare er meg!!

Var hos legen igår, å han sa ikke noe om hvorvidt det er normalt osv, han spurte bare om jeg hadde hevelser i føttene og hendene, noe jeg ikke har. Hadde litt protein i urinen, høyere blodtrykk og en del hodepine, så tenkte at hevelsene kunne ha noe med det å gjøre og at det kunne være sv. forgiftning. Men godt å vite at det er andre som også har dette!:) - hi!

Skrevet

Jeg har også litt hevelser i ansiktet. Fikk en kommentar i dag "nå ser jeg i ansiktet ditt at det ikke er lenge igjen.. Er i uke 36 nå. Har også endel vann i hendene og føttene, og gleder meg veldig til at det blir borte:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...