Gjest Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 :-)))) Ja jenter endelig 8pp tok det meg, men endelig. Trodde aldri jeg skulle si dette men vi hadde sex BARE engang 4 dager ETTER forventet el. Jeg hadde vært små sinna på gubben i el perioden, også sa jeg til meg selv at jeg heller skulle prøve neste mnd. Har vært forkjølet nå i en uke, så alle symptomene trodde jeg var på grunn av forkjølelsen...men idag tok jeg en CL som jeg hadde liggende på badet for nå var jeg alt for kvalm og svimmel. Tenkte å være sikker før jeg dro til fastlegen for å få antibiotikabehandling for halsen, og der var det STOR BLÅ BLUSS tegn yipiiiiiiiiii
Gjest Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Glemte det nesten: Sender MASSE babystøv **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
har4barn Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!!!!!!!1 Nyt tiden framover!!
Truseprinsesse Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Åhh. Heeeldige du! Gratulerer så masse. Kos deg med voksende mage.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Gratulerer så masse:) Følelsen må være helt fantastisk:) Masse lykke til videre:)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Tusen takk dere, det har ennå ikke gått opp for meg. Tør ikke å gå over til 1. trimester, tror jeg holder meg her en stund til jeg (føler meg litt tryggere her :-) Dette føles veldig rart, jeg har aldri trodd på de som alltid sa:" ja jeg hadde samleie bare engang" da tenkte jeg bare bullshit vi sliter i over en uke i el perioden også kan de bli gravide på engang.... men det er mulig, sykt men mulig hihi
Gjest Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 hehe,så arti=) grattis å lykke te vidre,hørtes ut som mæ d når æ vart gravid me nummer 2...hadd sex bare 1 gang vi å,å da satt`n hihi=) så d e muli ja,kanskje d e d vi ska gjør no å hehe! tar litt babystøv æ å håpe på klaff te mæ å no=)
kattungen Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 Grattis!!!!Hurra!!!!! Kos deg med magen. *henter litt babystøv*
Svensk Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Hipp Hipp Hurra ! Njut og var rædd om deg. Kanske vi ses i 1a trimester Lycke till!
Gjest Skrevet 17. november 2007 #11 Skrevet 17. november 2007 Tusen takk dere, kjære Svensk nå trenger ikke du å være redd lenger ((håper bare at alt går bra her? Ser dere på 1.trimester snart jenter, håper det klaffer for dere alle. Vi kanskje tar følge ditt? :-)
2 fine små Skrevet 17. november 2007 #12 Skrevet 17. november 2007 Fantastisk!! Gratulerer saa mye. Vi hadde ogsaa sex 3 og 4 dager etter det jeg har regnet ut skal vaere EL. Vi hadde ogsaa sex 3 dager foer og paa EL, men jeg har en fornemmelse av at det like godt kan ha skjedd den 4 dagen etterpaa. Jeg tror mange maa maa mer jevn hvertredjedagsex jeg, for aa bli gravid! Lykke til naa, ikke vaere sur paa kjaeresten naa da, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå