saray Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 leon silas kom 15 nov.fikk gelekur den 14 og de tok vannet kl 10 15 nov.han kom kl 15.03 og jeg presset i kun 10 min og sydde ingenting. han veide perfekte 330gr og var 52cm lang.for en drømmefødsel i forskjell til brødrene som tok over 17 timer!!!
saray Skrevet 17. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2007 perfekte 330 hehe.3830 skulle det være;)
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Gratulerer så mye!!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 Gratulerer med den lille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!fin fødsel
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 Gratulerer så mye med gutten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå