Gå til innhold

Et lite spm fra 1.trimester!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere.

 

Når begynte dere å få mage?

Jeg er førstegangs så må nok vente endel uker til, men gleder meg sånn til det begynner å vise:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer nok veldig fra person til person :)

Selv er jeg 17 uker, men ingen mage enda...

Skrevet

Jeg måtte kjøpe nye og videre bukser, og det begynte å komme en liten bul på magen rundt uke 10... ganske tidlig med meg... er 23+2 i dag og føler meg veldig svær no...;)

Skrevet

Måtte kjøpe mamma bukser i uke 15,men magen viste seg ikke før uke 21:=)

Skrevet

Sikkert rundt uke 19-21. :)

 

Skrevet

det er begynt så vidt på meg nå er 27 + 1 på vei

Skrevet

varer veldig fra person til person..jeg har mage no og er kun 13+4,liten kul bare..men jeg ble gravid kun når lillemann var 3mnd så var nok ikke helt tukket tilbake eller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...