Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Hei på dere. Når begynte dere å få mage? Jeg er førstegangs så må nok vente endel uker til, men gleder meg sånn til det begynner å vise:-)
Fruen i huset Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Det varierer nok veldig fra person til person Selv er jeg 17 uker, men ingen mage enda...
Pinguspire Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Jeg måtte kjøpe nye og videre bukser, og det begynte å komme en liten bul på magen rundt uke 10... ganske tidlig med meg... er 23+2 i dag og føler meg veldig svær no...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Måtte kjøpe mamma bukser i uke 15,men magen viste seg ikke før uke 21:=)
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Sikkert rundt uke 19-21.
Mamma_25 Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 det er begynt så vidt på meg nå er 27 + 1 på vei
#Aurora har tre gutter# Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 varer veldig fra person til person..jeg har mage no og er kun 13+4,liten kul bare..men jeg ble gravid kun når lillemann var 3mnd så var nok ikke helt tukket tilbake eller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå