mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 hei når jeg våknet idag så var magen min stein hard! jeg gikk ut i stua og da var den blitt normal igjen! gikk tilbake til senga og litt etter så kunne jeg kjenne en veldig aktiv baby!! det gjorde ikke vondt eller noe sånn men magen var stein hard bare! har også hatt det sånn 2 ganger tidligere!! er det kynnere til tross for at det ikke gjør noe vondt??? er 17 fullgåtte uker nå!! har 18 fullgåtte uker på onsdag! (kan ikke spørre legen min om dette da ifølge henne er ikke slikt mulig før helt i slutten av svangerskap!, men om det ikke er kynnere hva er det da?? er det bare da babyen som har lagt seg sammen som en kul?????) håper noen kan svare meg på dette!!! klem
Gjest Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Det er kynnere.Kynnere skal ikke gjøre vondt. Man kan ha de nesten fra livmora begynner å bli større. Legen din må gå og ta seg en bolle... Hvis du får vonde kynnere må du ringe føden med en gang.
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 17. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2007 hei takk for svaret!!! men leste at kynnere kan oppstå om man stresser eller lignende men jeg hadde jo ligget å sovet!! jeg får fortelle til jordmor at jeg har begynt å få kynnere!! men jeg er også helt sikker på at jeg kunne kjenne babyen min sparke etter kynnerne og en stund etterpå! er mange som syns det er for tidlig! jeg er som sagt i uke 18!!!
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 17. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2007 er det farlig med ofte kynnere???? bare må spørre!!!!!!!! har ikke vært så altfor ofte nå men er ca 1 uke imellom!!!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Neinei. Det er livmora som trener seg opp og blir sterk nok til fødsel. Helt normalt og ikke farlig i det hele tatt! Det blir nok fler og sterkere jo lenger du kommer. Bare å venne seg til at det blir en del av hverdagen som gravid:)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Haha. Ble litt ivrig etter å skrive fort..Ikke meninga å vøre anonym over her:)
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 17. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2007 okay tusen takk for igjen godt svar!! ble brått en del spørsmål her!!! hehe men har fått høre at det er for tidlig med kynnere så blir jo derfor litt engstelig!!!
Gjest Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 http://www.babyverden.no/templates/Article____17772.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå