Gå til innhold

Hvis dere har god tid, hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnkode 11709195. (Hehe, hvis det går ann å finne fram bare ved hjelp av koden da, men mener at det går ann... litt dårlig på sånt..)

Synes det er ganske fint jeg da, masse muligheter for mye plass, men selvsagt litt "på bygda" da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh der kunne jeg tenke meg å bo! Akkurat sånn jeg har lyst til å bo! Bare i området rundt her da :P

Skrevet

Godt potensial,, men jeg ville satt inn et par vinduer på den veggen hvor hovedinngangen er (så litt sært ut uten vinduer) Også ville jeg fjernet all panelen, eller hvertfall mesteparten. Syntes det var helt grusomt med kobolt panel på kjøkkenet, og var ikke fan av brun panel i stuen heller.

Personlig så var det noe med huset som virket litt sjelløst og kaldt for meg :-S vet ikke helt hvorfor, for det var jo i grunn et fint hus. Kanskje på grunn av gråværet..

Skrevet

Det var et fint hus ja, og landlig bor jeg selv, 20min til Gjøvik er kortere enn jeg har til Bergen på jobb hver dag :-) Alt går, dessuten er det flott for ungene (og de voksne) å bo litt landlig synes jeg.

Skrevet

Guri, så ikke prisen før nå jeg :-S Det rjo helt sinnsykt! hvis det er et område dere vil bo i så hadde jeg helt klart vurdert det huset. Vi har lagt inn bud på en liten treroms nå til 400 000 mer ennd et store huset der. MADNESS!

Skrevet

Veldig flott hus, også til den prisen da!

Jeg tror ikke at jeg hadde tvilt et sekund, dersom jeg ikke hadde måttet sjekke hvor i verden Snertingdal var først da:p Hehe.

Det er ikke akkurat i "hjemtraktene" mine for å si det sånn.

Men flott, ingen tvil!

Ville riktignok lest taksen også, glemte å sjekke om den lå der elektronsik. Dette med tanke på spesielt 3 ting, yttervegger, tak og drenering. Koster så veldig mye penger å fikse dersom det er noe der.

Også er jeg generelt skeptisk til Notar, og iallefall til meglere som er så dårlige til å skrive som denne er!

Skrevet

tillab, tenk det huset i Heggedal eller på Konnerud a! Da hadde jeg ikke nølt et sekund! Hehe, men hadde det ligget her og med så stor tomt tør jeg ikke tenke på hva prisen hadde vært!

Skrevet

oj.. den prisen da, hadde så vidt fått en 2 roms blokkleilighet med husleie her i bergen som vi bor... jøyje meg. var kjempe fint!!

Skrevet

Måtte sjekke hvor Snertingdal var, aldri hørt om:p Ville aldri bodd så langt ute, så hadde aldri vurdert det... Men hvis dere vil:)

Det var et KJEMPE billig hus i hvert fall!

Synes ikke det var spesielt fint på utsiden. Jeg synes ikke noe spesielt om kjøkkenet, men det kan sikkert fikses fint! Det ble litt for gård for meg:p Selve kjøkkeninnredningen var jo helt grei da... Men likte bare ikke den blåfargen!

Stuen og taket ville jeg i hvert fall malt i en annen farge... Ville kanskje jobbet litt med badene og sånt - men skal ikke så mye til...

Vet ikke om jeg helt hadde valgt huset selv, men det var veldig billig og veldig greit for den prisen! Så jo, det er sikkert et godt kjøp:D

Skrevet

Helt, helt nydelig. Hadde ELSKET å hatt det huset istedet for min falleferdige borettslagsleilighet i bergen som kostet 340 000 mer!

Skrevet

Fint hus og grei pris. Og man har penger igjen til å t opp kampen med de grelle fargene som de hadde gått bananas med der!!!

Er da itte så landlig da!

Skrevet

Hvordan søker jeg med finnkode? hvor skriver jeg inn koden liksom..? Nysgjerrig jeg også! Vil se huset;)

Skrevet

Jeg fant det!

Helt SYKT fint!! og til den prisen?!?! Hadde ikke tenkt på det engang!! Kjempe fint!

Eneste jeg ville gjort inni var å male all den panelen som var i litt merkelige farger .. male det lyst så blir det jo helt nydelig og evt et par vinduer på forsiden.. men det er jo bare små plukk! kjempe fint var det! her i fr.stad hadde du aldri fått noe sånt for den prisen! ;)

Skrevet

nyyyyyydelig.. å sykt billig!!! tatt det med en gang eg. nydelig med den takhøyden, å litt farger e flott i denna hverdagen der ALT skal være lyst :)

Skrevet

Takker for mange svar!!

Vi synes det er mye hus for penga, og egentlig slik type hus i hvertfall jeg har hatt lyst på. Kanskje litt mye farger der, men det er jo greit å endre på! Eldstejenta på 9 ville ha rommet med mørk lilla farge sa hun (den var litt for knæsj for meg!!).

Vi ønsker oss mer plass, så det er egentlig helt supert. Bakdelen er at de to eldste må bytte skole. Samboer får like langt på jobb (ca. 25 min), jeg får litt lenger vei enn nå.Skla se på det, så får vi tenke oss godt om!

Skrevet

Hei. Har familie i Snertingdal.

Huset er fint. Men, det er et stykke unna skole/butikken. Så du er avhengig av bil.

Skrevet

Fantastisk hus, fantastisk pris. Og jeg synes faktsik de har vært modige og spreke med fargene, jeg. Farger er in igjen på interiørfronten. Hvitt, beige, kaffelatte, osv er nyanser de fleste har tydd til de siste årene, og nettopp derfor er det ikke like hot lenger.

Skrevet

Sinnsykt fint og super pris!! Skulle ønske det ikke var i Snertingdal... he he..

Skrevet

litt veeeldi blått kjøkken ;) men ellers kjempe fint :) stor terrasse og alt :) kunne fint hatt det huset ;)

Skrevet

Kjempe fint hus og fin pris. Lurer litt på hvorfor det er så billig, er det på grunn av beliggenhet eller er det sjulte feil og mangler? Vær obs på rørsystem og det elektriske, for det er jo et gamelt hus.

Dersom dere skal kjøpe et brukt hus så behøver du ikke å se på fargene på veggene. Du vil garantert uansett forandre på de for å få det til å bli ditt eget.

Dette er et hus jeg hadde kunna bydd på dersom vi ville bo der.

P.S. enig med ei over her at det såg litt rart ut uten vindu på det første fasade bildet. Hadde nok villa satt inn et vindu eller to der ja dersom det hadde latt seg gjøre.

Skrevet

det var et flott hus. likte ikke fargene da, men store fine rom.

billig også........go for it!

Skrevet

Lekkert:)Og billig da..Svææær tomt!

Stilige farger,men ville malt kjøkkenet i en lys farge og soverommet lyst med en lilla vegg.

Skrevet

Til deg over her som lurte på prisen, tror det er pga beliggenhet primært, men må jo sjekkes nøye opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...