Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til syden. Lurer på hvordan det er å stelle babyen i lufta. Doene på flyene er jo rimlig små... Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går helt fint! Jeg har stelt min da han var 7 mnd og så 1 år.

Et brett du slår ned over doen:-) ta med engangs stelleunderlag og gjerne en sammenleggbar stellematte, ellers blir det hardt for babyen å ligge. Jeg pleier også ha en hundepose til å legge bæsjebleie i, for å være grei med de som sitter i nærheten av doen (lukt kan sive ut). Ta også med våtservietter. Lag ferdig en liten pose eller "toalettmappe" du kan bære med deg inn på doen, med stelleunderlag, bleie, våtservietter og hundepose. Bare styr å ha med hele stellebagen inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...