Gå til innhold

Noan andre som trener..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.. er 24+0 i dag og trener 3 ganger i uken selv om jeg har bekkenløsning. Merker ikke når jeg går på spinning. Men merker at det er begynt å bli litt tyngre no. Liker å trene og vil trene så lenge som jeg klarer.. Noen andre.?? som synst det er begynt å bli tyngre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forsøker så godt jeg kan. Prøver et par ganger i uka. Jogger litt (rolig!) i 10-15 min og så en styrkerunde. Formen har egentlig vært ganske jevn siden jeg begynte å trene igjen i uke 14 (er 25+6), merker jo at jeg er tung, men så lenge jeg tar det med ro så har det gått kjempefint. Hadde aldri trodd jeg skulle klare å jogge i 6. mnd (ok da, 10 min i rolig tempo ikke noe voldsomt akkurat ;-)). Håper å trene til jul og så kanske bare holde litt styrketrening ved like etter jul. Tror det behøves, holdt en liten baby noen timer en dag og ble veeeeldig sliten i armen, hehe.

Skrevet

hei vipsen*med en spire*

Trener også spinning. Er 22+0idag. To ganger i uken og prøver å få til en gang til. Merker ikke at jeg er tung, men merker etter timen at jeg får litt vondt i sete og nedover beina. Skjønner ikke helt hvorfor.

Kjempe gøy med spinning. Føler at jeg kan pese meg selv uten at jeg blir helt oppbrukt.

Støvsuge er pyton forresten, går som en gås etterpå..

Skrevet

Er i uke 27, og har trent 5-6 ganger i uken hele svangerskapet. Denne uka måtte jeg imidlertid innse at jeg har tatt min siste joggetur for en stund... Rett og slett for ubehagelig med magen som hopper opp og ned, og treffer blæra hver gang jeg lander:-(. Er 13 kilo tyngre enn før, så merkes godt... Men går masse i oppoverbakker både ute og på mølle, samt ellipsemaskin og sykkel.Prøver å få til ei lita økt hver dag. I tillegg trener jeg styrke omtrent som før (4-5 ganger i uka), men har tatt av endel kilo på noen øvelser. Har vært frisk og rask hele veien, og tror det har med at formen var bra i utgangspunktet å gjøre...

Skrevet

jeg vil bare si at jeg beundrer dere kjempe mye! syns dere er utrolig flinke!

Skrevet

Ja, er i uke 25 i 4. svangerskap og trener 4 dager inne pr uke og prøver å få til en liten spasèrtur på 30-45 min i tillegg...trenger den friske lufta og dagslyset. Men meget meget moderat. Rolige timer inne a`la Stram opp samt 45 minutters spinning. Merker at magen er i veien på sykkel nå, så jeg kommer til å trappe enda litt mere ned nå. Heller litt padling på Top X og lett styrke, samt gå i motbakke på tredemølle. Men sliter med bekket, så vi tar en dag av gangen. Helt enig at en trimtur er bedre enn støvsuging!! ;o)..på alle måter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...