Gjest Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Hjelp.... litt spennende også, men slik er det jo hver måned.. jeg skal være sterk og be ham bruke kondom, orker ikke litt sex uten for så å få dongen på... enten full pakke eller å ta forholdsregler. Jeg oppfordrer til kondom så lenge han ikke er klar. Vil jo at han skal være klar om/når vi setter i gang! Sånn er det med den saken! Ellers kom jeg over noen fine mammabukser på finn.no; hehe, og kjøpte de! Greit å være forberedt!
-Mariposa- Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Jeg både gleder og gruer meg til jeg må bekymre meg for el. Virker så spennende å vite hva som skjer med kroppen, men kjipt å måtte minne sambo på å bruke dong... Kondomer er jo så eeekkelt! Nei, huff av og til vet jeg ikke hva jeg selv vil.
Tøydukka Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Det er jo uansett ikke gøy å komme i en situasjon der tillitten i forholdet ryker og man står igjen alene og nygravid, så vi får sverge til kondomen mens vi venter. Men jeg er enig, den er ganske ekkel når man tenker over det... Og mammabukser er jo "alltid" kjekt å ha:P
-Mariposa- Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Ja, det er også sant! Sambo har flere ganger sagt at han ikke stoler helt på at jeg ikke vil bare "plutselig" bli gravid selv om jeg iherdig prøver å få ham til å skjønne at det ikke er det som er planen. Men om jeg da plutselig blir gravid uten at jeg mener det, ja det kan ikke være bra for forholdet nei...
Gjest Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Her i heimen er det faktisk jeg som må minne om dongen! Synes den er greit å ty til når "nøden" er størst.. hehe... Jeg liker de ikke, men stoler ikke på ham om han skulle finne på å hoppe av. Har hendt et par ganger at v har oss på de røde dagene, og at dongen kommer på etter en liten stund, men det er ingen optimal situasjon. Sa følgende til ham i sted: "Jeg bekymrer meg litt for om vi ikke skal kunne greie å få barn". Da sa han at det behøvde jeg nok ikke å bekymre meg for, jeg måtte bare tenke på min søster.. som jo er i nær familie og som har greid å bli gravid. Da sa jeg at jo, jeg tenker jo også litt på mamma som fikk svangerskapsforgiftning, og det endte med dødfødsel, så det tenker jeg også mye på. Slik er jo arvelig... Han mente det kunne hende alle, og at jeg ikke måtte tenke så mye på det... Menn bekymrer seg ingenting de! Tenker at det kun er svopp, så sitter spiren!
Gjest Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Tror det er i morgen el ventes... tok litt feil, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå