Gå til innhold

Til ALLE(samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere fikk velge, ville dere valgt keisersnitt eller vanlig fødsel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig..... vanlig fødsel.

Først nå de siste ukene jeg har klart og godta KS.

Dette blir mitt tredje barn, men første KS.

Skrevet

Veldig usikker hvis det hadde vært helt fritt valg ... tror nok KS. Men blir nok vanlig. Grur meg ...

Skrevet

definitivt vanlig fødsel. Setefødsel blir det og! Gruer meg ikke :)

Skrevet

Vanlig fødsel. Men er litt usikker på dette med setefødsel altså.. :) Da kan det hende jeg hadde ønsket keisersnitt.

Skrevet

Helt klart vanlig fødsel:o)

Vil absolutt IKKE ha keisersnitt hvis jeg kan velge!! Det ser ut som om det blir vanlig fødsel på meg også denne gangen, og det er jeg glad for!

Skrevet

Vanlig, dette er førstemann,men ville ha valgt vanlig likevel. Er jo mer risiko g komplikasjoner med KS.

Skrevet

ks her. gruer meg til vanlig fødsel:-s

Skrevet

helt klart vanlig fødsel! Har født en gang før, og var en fantastisk opplevelse!! Dersom det blir setefødsel denne gangen vil jeg selvsagt avgjøre hva som er best i samråd med lege og JM, men håper selv da at jeg kan føde normalt!! Tror det er best for både mor og barn =)

Skrevet

Vanlig. Det er mye bedre etterpå, slipper sårsmerter og å være så forsiktig med å løfte og greier, samt mye mindre fare for komplikasjoner!!! :)

Skrevet

Har en oppfatning av at man kommer seg raskere tilbake i form dersom man føder vanlig, derfor vanlig fødsel.

Skrevet

Vanlig fødsel. :) Gleder meg til den dagen jeg. :)

Skrevet

Keisersnitt

Skrevet

Vanlig! Forskning viser jo at det er best for barnet :)

Skrevet

vanlig fødsel..er jo en så herlig opplevelse...

Skrevet

Helt klart vanlig fødsel, selvom jeg ikke har tatt keisersnitt før da;-) Før jeg fødte første gang sa en venninne til meg det var smart å ha en fasinerende innstilling til fødselen. Være forberedt på at det selvfølgelig gjør vondt men at det samtidig er en helt utrolig opplevelse å kjenne hvordan kroppen jobber og urkvinnen dukker opp i deg!! Den tankegangen hjalp meg! Jeg skal helt klart føde vanlig denne gangen også. Forrige gang fødte jeg uten noe form for smertelindring (uten at dette var planlagt eller et mål i seg selv) og håper at det går greit denne gangen også! Hvis ikke er det visstnok veldig bra lindring i epidural.

Skrevet

Vanlig fødsel er ønskelig her også:-)

Skrevet

Vanlig fødsel! Blir skuffet om jeg ender opp med keisersnitt. Vet det sikkert blir et helvete, men har så lyst til å oppleve hvordan det er å føde..

Skrevet

Er veldig usikker på hva jeg egentlig ønsker.

Har lyst på vanlig fødsel siden det er best for både mor og barn og fordi man som regel kommer seg raskere på beina etter en vanlig fødsel.

Men så er jeg så usikker fordi jeg er redd jeg skal miste kontrollen helt når fødselen er i gang, men det tenker jeg nok ikke særlig på når det hele er i gang :)

Men her er det stor sjans for keisersnitt da tvilling 1 ligger i sete og da blir det vanskeligere og kan bli mer komplikasjoner for tvilling 2.

Bare barna kommer trygt ut så er det, det samme om det blir keisersnitt eller vanlig fødsel :)

Skrevet

Vanlig fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...