Monajenten Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Er dette korrekt, eller er det enda flere som plutselig ikke skal være med? Har tenkt å ringe restauranten og gi beskjed, for det blir fryktelig pinlig om det samme som skjedde i fjor, skal skje nok en gang. 01. Mullebrud 21.juni.08 02. Monajenten 03. Lineberta 04. Simsone 05. Simsone sin venninne 06. Hey! L@mel@ med spire nr 4 07. wonderFull ("lovlig" med forbehold helt til kvelden;-)) 08. Salaten og Lykketrollet 09. Kattepusen purrrfekt 10. Princess Eleanor
It's all about me Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Må bare beklage at jeg ikke kan være med. Er dritt sur for det, hadde skikkelig lyst. Kommer til å være sjalu på dere alle ikveld (
Monajenten Skrevet 17. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2007 Ja, det bør du være;-) Er litt dumt da, du hadde jo planer, men men det går vel ikke an å gjøre noe med. Sånt skjer:-(
Me myself and I Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Jeg kommer!!! Er allerede klar jeg...hehe, skal i 5 årsdag klokken 4 hehe. Sitter her og er SUR pga de svarte støvlettene jeg var sikker på jeg hadde i skapet er BRUN!!!! ARRGHHH....
Monajenten Skrevet 17. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2007 Hahahahahaha det er godt gjort:-p Weeee, det nærmer seg nå;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå