theafranord Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Hvorfor tror mennesker som jeg knapt kjenner at de kan komme opp til meg å beføle magen min??? Jeg synes det er frekt og ubehagelig....rygger alltid flere skritt når de gjør det...og endel skjønner ikke hintet å kommer bare etter meg å fortsetter å beføle.... Er det slik at når man venter en liten så er plutselig magen allemannseie?? Bare fordi magen strutter ut så står det jo ikke; kom å ta på meg.... Flere som føler det slik??
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Syntes ikke det var noe gøy å bli tatt på magen jeg heller når det ikke var 'skikkelig' gravidmage enda.. Da føltes det bare som om de tok på magen som hadde litt ekstra. Etter at jeg fikk skikkelig gravidmage som er stram og fin synes jge bare det er koselig :-)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Ja, alle tror de har rett til det. Men du har rett til å be de dra en viss plass. Man må nok være litt drittkjærring, ellers tror folk at kroppen din er felleseie når du er gravid. Hva du skal spise, når du skal sove, om du kan trene. Folk er helt ville sånn sett..(neida jeg blir ikke sur av å være gravid...)
Hera83 Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Jeg har helt noia for at tanta til samboeren min skal ta på magen min (eller meg generelt). Takler ikke den dama! Hvis det er familie eller venner er det helt greit, men folk jeg ikke kjenner eller liker, hold dere unna!!!
Bobine Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Jeg skal få meg en "nemi"-t-skjorte (så en nemi-stripe med den) med teksten ja jeg er gravid, men du trenger for #¤% ikke ta på magen min
Gjest Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Jeg er veldig heldig der, ingen som prøver seg på å ta på magen min bortsett fra store søs, men det er greit syns det er kos at hun vil kjenne sark, men hadde en fremmed kommet med hånda hadde jeg pent klappa til hånda og sagt ifra at man ikke skal pelle
Gjest Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 så tøft hihi greit å spre budskapet med en kul nemi stripe
PrettyPink Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 Skjønner deg veldig godt. det er deg jeg gruer meg mest til med å være gravid. fikser ikke at alle vil ta. Og ikke minst alle som stirrer.... har sagt klart i fra til min familie og svigerfamilien så de gjør det nok ikke. Gjorde ikke det med de to første heller. Selv om jeg tror svigermor gjerne skulle gjort det. når min svigerinne var gravid så kunne svigermor så å kose med magen hennes i evigheter. Skjønner ikke helt poenget jeg da. Hadde aldri falt meg inn å tatt på andres mager. Er spent på hvordan de tar det på jobben, jobber på en annen arbeidsplass nå enn det jeg gjorde sist, så jeg vet ikke hvordan noen av mine kolleger er på sånnt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå