Tally Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Nå har jeg i løpet av det siste året fått over tjue henvendelser fra tyrkiske gutter/menn på min Skype. I tillegg er det et par stykker fra Alger og Marokko pluss en del nederlandske muslimer. Men mesteparten er fra Tyrkia. Tror de at Skype er et kontaktformidlingsbyrå forkledt som IP-telefoni? Eller er det jeg som har misforstått ? ;-) Har akkurat blokkert nr tre denne måneden og er litt lei av de...
<3A&A<3 Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Helt enig! samme har skjedde med meg også...plagsomt ass...
Koala *g07* Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Ja det er helt utrolig. De ringer og ringer. Gir seg jo aldri.
Lillesnuppis Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 selv har jeg ikke skype, men er en del på Bearshare. Der kontakter tyrkerne kun med nudge. de nudger å nudger hele tiden..Å di er sååååååååååååå masete. Tyrkere går for å være veldig masete (kjenner en del tyrkere). Å det bevise dem jo temmelig bra syns jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå