doffine Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Jeg spør sånn i tilfelle jeg virkelig skulle drite på draget her... jeg skal nemlig henge opp nye rene gardiner på kjøkkenet. OG da liker jeg å ha rene vinduer. Kan jeg bruke jif spray på vinduet inne i dag?? Det er jo noget kaldt ute... Eller må jeg blande ut med vindusspylerveske...? For det kan vi nemlig bruke på vindune intill ti minus:-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Hvis det bare er inne er det vel ikke noe problem. Sikkert ikke noe problem ute heller... Vasket selv vinduene inne igår etter stormen Andrea pøste drit på de rene vinduene forrige helg, og da var det kort tid siden de var rene. Forbaskede drittvær altså, men sann er nå engang Vestlandet. Men jeg brukte Jif Vindusvask, men ikke sett på hvor kaldt det kan være når en bruker det, trenger det ikke- for det er aldri sååå kaldt her.
doffine Skrevet 17. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2007 Er lissom min flaks at det ikke er ok å vaske vindune innvendig nå... Jeg bor rett ved E6 i oslo, så jeg vet hva det vil si å ikke ha rene vinduer lenge... Det er aberet med å bo i her jeg bor. Men jeg er glad jeg slipper de stormene dere har. De må være forferdelige.
Frukten og To små Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 jeg bruker da vanlig jif jeg.. men nå er jo ikke jeg noen husmor og kan slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå