2hærligegutter Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Hvordan livmoren plustlig vokser. Kjenner det veldig godt på morgenen, da ligger jeg alltid litt på ryggen og kjenner på den harde kulen. Her for 14 dager ca. var livmor toppen under navlen, plutslig var den midt i navlen, og i morges var den over. Det var den ikke i går.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Hei ) Hvor langt på vei er du? Når begynner man å kunne kjenne livmoren skikkelig? Jeg er 15 uker og kjenner bittelitt .... Klem Dolly
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå