Frk Vims Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Tror den siste stillongsen jeg kjøpte til minsten er vasket 3 ganger (kanskje bare 2). Nå er strikken gått. Irriterende og dårlig synes jeg. Tror det samme skjedde med en han hadde i fjor som var kjøpt der. Synes dette er for dårlig jeg. Bare uheldig eller flere som har opplevd det samme?
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Vi har hatt en god del ull fra Cubus til småen. Har aldri opplevd at strikken går. Hos oss pleier sømmen under armen på bodyene å gå. Hvis du har vasket den så få ganger ville jeg levert den tilbake.
så var vi 4 Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 har hatt mange ullongser fra cubus som er brukt til de er hullete omtrent uten å ha hatt noen problemer med de.
Frk Vims Skrevet 17. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2007 Da har vi nok bare vært uheldige vi. Tar den med tilbake til butikken jeg og hører hva de sier der.
*Mustang Sally* Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Jeg kjøpte 2 ull stilongser fra cubus. Liker de godt, men begge strikkene røk etter 2 vask:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå