Gå til innhold

skikkelig bra kosthold


Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag har jeg hatt 1 skive med gulost,1 banan,2 pølser i brød,sitter nå å spiser marsipan,og skal på julebord i kveld.kan vel rulle inn på føden en gang i januar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe

 

Vi har vel alle sånne dager innimellom :-)

 

Mmmm, nå fikk jeg lyst på marsipan (slemme deg, anonym, som minner meg på alt sånt som er godt...)

Skrevet

heheheheheheehehe og jeg måtte ha en dessert skive etter frokosten idag - med smør og sjokade (masse sjokade!!!!! har den i kjøleskapet sånn at det blir plass til ekstra mye på brødkiva, og det ikke bare renner av!!!!!) Skikkelig DEILIG :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...