Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 i dag har jeg hatt 1 skive med gulost,1 banan,2 pølser i brød,sitter nå å spiser marsipan,og skal på julebord i kveld.kan vel rulle inn på føden en gang i januar
~Roskva~ Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Hehe Vi har vel alle sånne dager innimellom :-) Mmmm, nå fikk jeg lyst på marsipan (slemme deg, anonym, som minner meg på alt sånt som er godt...)
enpå3ogenpå1 Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 heheheheheheehehe og jeg måtte ha en dessert skive etter frokosten idag - med smør og sjokade (masse sjokade!!!!! har den i kjøleskapet sånn at det blir plass til ekstra mye på brødkiva, og det ikke bare renner av!!!!!) Skikkelig DEILIG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå