Gå til innhold

Urinlekasje - stressinkontinens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en aktiv mor til 2 små som sliter m stressinkontinens. Er opptatt av å ha en sunn livsstil m trening som en viktig ingrediens. Har vært aerobic/trenings-instruktør i mange år. Det som plager meg etter siste svangerskap, er at det er en del hopp jeg ikke kan gjøre uten at jeg lekker. Tilsvarende kan jeg ikke løpe i nedoverbakke (ikke småløpe engang), og hvis jeg har litt full blære lekker jeg ved hosting/nysing. Ellers går det bra med alle andre daglige aktiviteter. Syntes dette er flaut, og spesielt irriterende fordi jeg er så glad i å trene eks step, aerobic mm.

Er det flere her m samme problem? Føler meg så alene... de andre instruktørene på senteret fortsetter i samme stil som før etter svangerskap, og ser ikke ut til å ha noe problem. Må innrømme at jeg er sløv m knipeøvelser, føler liksom ikke at det hjelper. Vurderer å skaffe informasjon om operasjon. Noen som vet noe om dette? Takker for alle svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler virkelig med deg. Tror jeg kanskje har blærefremfall :(

Ang operasjon. Er siste de prøver. De tester nok andre ting først, så er det en vurdering ang operasjon- etter hva jeg har lest.

Mitt råd. Gå til din fastlege :)

det jeg skal jeg så fort det er ledig time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...