Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Hei, jeg er en aktiv mor til 2 små som sliter m stressinkontinens. Er opptatt av å ha en sunn livsstil m trening som en viktig ingrediens. Har vært aerobic/trenings-instruktør i mange år. Det som plager meg etter siste svangerskap, er at det er en del hopp jeg ikke kan gjøre uten at jeg lekker. Tilsvarende kan jeg ikke løpe i nedoverbakke (ikke småløpe engang), og hvis jeg har litt full blære lekker jeg ved hosting/nysing. Ellers går det bra med alle andre daglige aktiviteter. Syntes dette er flaut, og spesielt irriterende fordi jeg er så glad i å trene eks step, aerobic mm. Er det flere her m samme problem? Føler meg så alene... de andre instruktørene på senteret fortsetter i samme stil som før etter svangerskap, og ser ikke ut til å ha noe problem. Må innrømme at jeg er sløv m knipeøvelser, føler liksom ikke at det hjelper. Vurderer å skaffe informasjon om operasjon. Noen som vet noe om dette? Takker for alle svar!!!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Føler virkelig med deg. Tror jeg kanskje har blærefremfall Ang operasjon. Er siste de prøver. De tester nok andre ting først, så er det en vurdering ang operasjon- etter hva jeg har lest. Mitt råd. Gå til din fastlege det jeg skal jeg så fort det er ledig time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå