Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 3 mnd får nå kun nutramigen etter hun fikk påvist melkeallergi etter blodprøve. Aføringen hennes er blitt så rar synes jeg,mørkegrønn. Er det vanlig når de kun får nutramigen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elias fikk også sånn avføring. det hadde han i en liten stund etterpå. legen forklarte det med at kroppen må bli vant til nutramigen'en i kroppen og stoffene som nutramigenen inneholder. hvis det ikke blir bedre etter 14 dager kan du ta kontakt med legen. men hvis avføringen har normal konsistens så er det normalt....bare pass på hard mage....det fikk elias....

Skrevet

ja,jenta mi hadde av og til rar avføring på nutramigenen. men det viser jo seg at hun ikke er allergisk mot melk så hvorfor jeg måtte bruke nutramigen det vet jeg ikke. Men det blir nok bedre :)

Skrevet

Tror konsistensen er normal men den er jo knallgrønn..

Hvor lenge brukte dere nutramigen og tåler han kumelk nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...