Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Huff...er i uke 35 og plaget med dette...
To barns mor og 75-modell. Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Prøv å trykke de litt inn igjen, når du dusjer. Kan bruke en salve som heter ac3 eller kortison. Disse får du på apoteket uten resept. Løp og kjøp, så slipper du å bli plaget. Lykke til!
Adelina2 Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 jeg brukte først en krem som het alcos anal som en får reseptfritt på apoteket..men syntes ikke den fungerte..så har fått en på resept hos legen..mye bedre
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Jeg bruker nå våtservietter og så mykt papir når jeg er på do, slik at jeg slipper å irritere det mer. Jeg har det ikke så alvorlig da, så plages ikke noe med det, så jeg lar jeg den gå bort av seg selv. Merker det er bedre etter at jge begynnte å bruke våtservietter iallefall!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 huff ja det er vondt. jeg hadde en veldig vond kul - prøvde først m honning om natten. hjalp noe men veldig klissete... så har jeg prøvd alcos anal. etter hvert dobesøk, men først vaske med våtserviett sånn at det blir helt rent. Den hjelper men det tar litt tid. Sheriproct er også et alternativ men forhør deg med legen først i f t barnet.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Ligg med ropmpen i været! Da "tømmes" de. Ellers står det i Gro Nylander sin bok at man kan ligge med rompen i været, ta isbiter i en pose inni f.eks en vaskeklut og legge på en stund før man trykker de inn igjen. Viktig at man ikke har isen direkte på, da det blir for kaldt!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Jeg har fått en svær hemoride.... Som henger ut av rump mi. Hjelper lite å presse den inn igjen , for den kommer ut igjen! Hva gjør jeg med denne? Er deres store eller små?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå