Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Nå har jeg lagt ut tre bilder på profilen min....tror jeg=/ Men de kommer ikke opp når jeg er inne på meg selv, ser folk utenfra dem likevel?? Anyways; det ene bildet tok vi i går kveld, viser magen 31+4. De to andre bildene er de to firbente skattene mine=) Dere som har lagt ut UL-bilde, bare skanner dere det inn? Blir kvaliteten bra nok?
Gjest Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Jeg fant ingen bilder på siden din :s Vet ikke om mine viser heller :s
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Nei, jeg ser ikke dine heller...ikke bare jeg som baler, altså....føler meg litt grønn på dette=/ Er jo ikke noe problem å legge ut bilder på f. eks Facebook, men her har jeg visst ikke skjønt greia. Noen som kan opplyse oss?
Gjest Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Nå fikk se mine bilder, men kan fremdeles ikke se dine. Kun det som du har skrevet :s Har du lagt bildene på privat eller offentlig? Jeg har de på offentlig så da skal jo alle kunne se de Hehe alt er ikke like lett i denne dataverden
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 har ikke svaret, men bare enda fler spørsmål. tenkte å legge ut ul bilde av gullet vårt, men får bare til svar at den kun kan legge ut bilder som er jpg eller gif (samt endel andre format) men mitt bilde er jo jpg. noen som vet om det er noen størrelse begrensing?? kansje derfor jeg ikke får det til. er 2,12 mb bildet jeg prøver meg på....
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Da tror jeg at jeg klarte det, resizet bildet og da fikk jeg til-- tror jeg.... Noen som kan sjekke???
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 Miss Fat: kjempefint bilde!! Hvordan fikk du det til å vises på profilen da? Jeg la også inn mine på offentlig, men....det er et eller annet jeg gjør feil tydeligvis.
Gjest Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 Grete-mor.. Det står kun ett kryss der bildene dine skulle vært :s Prøve å ligge inn på nytt kanskje? Ikke vet jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå