Gå til innhold

gratis pakken man henter på lindex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var igår på min nærmeste lindex butikk å skulle hente ut den pakken.. men de var fri og sa at de ventet inn i en større størrelse.. glemte å spørre men hva betyr det?:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis jeg skjønte spørsmålet dit riktig så er det abre slik at det finnes 2 forskjellige pakker! En til nyfødt og en til litt eldre unger:)

Så de hadde vel bare den ene inne?! Du kan jo prøve i en annen lindex butikk!

Skrevet

Ah ja da må jeg vel vagge rundt til jeg finner en annen lindex butikk:P

Skrevet

Et spørsmål om denne Lindexpakken, hvordan går man frem? Er det bare å dukke opp i en Lindexbutikk og si...? Har bare hørt om denne. Greit å få med seg det man kan:-)

Skrevet

Du må melde deg inn i libero klubben (som er gratis) så kommer det ett gavebevis i posten når du nærmer deg termin som du kan levere i en lindex butikk (som har pakken inne) å få ut pakken din:)

Skrevet

Okey, da har jeg sannsynligvis mottatt denne for en stund siden. Jeg bare la bort hele pakken som kom i posten for jeg tenkte at det var jo ikke noe vits i å ta ut av plastikken enda.. ha ha, ja der kan man se. Takk! Da skal jeg hente den frem og sjekke med en gang:-)

Skrevet

Jeg skulle hente min idag, men de var også utsolgt. men snille butikkdamen skrev opp mobilnummeret mitt på en liste, og skulle ringe når de fikk de inn :)

Skrevet

Niem; kan ikke du gi legge ut beskjed når de får inn nye? Var på Oasen og Amanda, men begge plasser var de tomme for nyfødt pakken. bare ei sur dame, som sa at d va tomt og at eg måtte komme innom igjen ein aen gang, ingen som skreiv opp nummeret mitt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...