Gitte:-) Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Er det den ammeteen dere putter i flaskene til babyene? Jenta vår får 50/50 mm og mme. Jeg drikker 2 kopper ammete hver dag, men babyen har MASSE luft i magen likevel....Burde hun få litt i mme-flaskene, eller kan det bli for mye?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Det er en type ammete som gir luft. Jeg bruker en ariant som er i rosa boks som jeg må måle opp selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå