Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 til modenfesten. Det var kongelige der må skjønne, så vi ble drillet i uttalelser til pressen. Sorry jenter, Ingen Kommentar! Og nå skal jeg ut og kjøpe masse sjokolade, og potetgull,og cola, og lakris......................noe må man jo ha å gjøre mens man sitter der og er helt stum..........av undring.........;-))
Plutseliten :) Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Jeg kan jo diskre kommentere at den røde løperen vår til Stratos,den hadde Mette Marit lånt for å sy englekostyme til niesene sine.Det var derfor vi ikke fant den!! Kos deg
Karomamma Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 ...... (min munn er lukket for en sjelden gang skyld)
Karomamma Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Eller forresten, en liten intern melding til de andre festdeltagerne: Tusen takk for sist, alltid like koselig å se dere! Og kjempefint å treffe "nye" herfra også! En veldig hyggelig kveld, rett og slett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå