Maud Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 - Attpåklatten danset på bordet - Mamma søker barn.. repeterte sangen fra Holmsbu, men denne gangen viste hun virkelig frem det hun sang om - Mannen til Strikkballen fridde - Phantomet strødde rundt seg med "sannhetens ord" og flere gikk fornærmet hjem - Maud fikk rier, men heldigvis var Ronja der og kunne ta imot barnet - Tonetroll og Selma fant hver sin fyr og forsvant tidlig - Plutseliten involverte hele restauranten i den rosa sangen - Snulder og Reveenka fikk bekreftet at storbyen ikke var noe for dem og lovte dyrt og hellig at heretter skulle de holde seg på landet - Karomamma strippet - Megogjr skjønte at vi andre var akkurat så gale som hun trodde og at det ikke gjorde noe at det var hun som var øksemorderen Som dere skjønner, gikk alle som ikke var til stede glipp av århundrets fest og vi får nok aldri komme tilbake til Santinos ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA............................jeg kan ikke noe for det, bare MÅ danse på bordet.........always............that`s me:-) Men, når jeg ser hva resten av gjengen drev med, så er jeg jo som rene engelen å regne;-)) Morsomt Maud:-)
Plutseliten :) Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Ja, utrolig hva vi fikk til på noen få timer ) Herlig! Tusen takk for igår,kjempekoselig å møte dere...og ikke var det skummelt heller
♥Snulder Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Hehehe... herlig!!! Kjekt å ha med seg ikke-rødvinsdrikkende referent som får med seg ALT;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Gjorde jeg????? Ojsann..... Det var det jeg sa, altfor store rødvinglass. Eller har du lagt på litt for kjente og ukjente????? Takk for i går , by the way.
Gummelillan Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Buhu! Jeg vil ha ordentlig referat jeg!!!! For Strikkballmannen hadde vel ikke barnavekt...? Alt det andre tror jeg selvsagt på ;-))))
Karomamma Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 HAHAHAHAHA, veldig bra, Maud!! Jeg må ha fått fullstendig blackout pga den halve flaska med rødvin til maten. Bra du lagde referat, for her var det mye jeg ikke hadde fått med meg. Ho ho ho, også stripping da gitt. That will be the day
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå