Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 vet dere om det er en sammenheng med svake positive tester og slik graviditet? jeg har jo som dere kanskje har fått med dere, tatt mange tester, noen negative og noen svakt positive. men jeg tør ikke glede meg, for jeg er så redd det kan være noe galt. hørte noen som sa det kunne være ektopisk svangerskap...huff...er det noen som kan berolige meg eller? :s
M@mm@ til mine barn Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Om du er redd for dette så ville jeg kontakter fastlegen så sender han deg på ul med en gang. Det gjorde han med meg.
Gjest Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Nei, det har ingen sammenheng. Svakt positiv betyr bare tidlig i graviditeten:) Gratulerer og lykke til. (man merker skjelder at det er utenfor før sterke smerter i uke 5-6-7. Og det er veldig skjelden at det skjer)
Mille** Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Nei, det har ingenting å si. Jeg fikk en klar positiv test før jeg mistenkte at jeg var gravid engang, og det viste seg å være på utsiden av livmoren. Det merker man rundt uke 6 med store smerter på den ene siden av magen, rundt eggstokkene.
Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 17. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2007 ok, takk! men skal ikke en test være positiv nå da, jeg er i uke fem...og jeg føler meg gravid, har de samme symptomene som sist... men jeg må bruke forstørrelsesglass for å se et positivt kryss...aaargh!!!
chill+enda en til Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Har du mistanke, så kom deg til legen! Absolutt ingenting å lure på. Hos meg trodde de det først var SA, men det viste seg å være feil. Endte opp med smerter, sykebil, og en eggleder mindre. Jeg hadde svake positive tester, men det kan jo være tilfeldig. Jeg tror ikke hcg utvikler seg helt normalt, ikke at jeg er noen ekspert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå