polarn & pyrene Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Når man bestiller bider er det da 10x15 som er standar størelse?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Nei, det er ikke riktig. Digitale bilder har standard størrelse 9x13. Hvis du derimot har digital speilreflekskamera er størrelsen 10x15.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Altså..det er fult mulig å printe digitale bilder i 10x15 selvom de egentlig er 9x13, men da vil de bli beskjært. Vanskelig å forklare, men man ser en klar forskjell.
Gjest Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Når jeg bestiller bilder så får jeg de i 10x15. Det samme om jeg skal kjøpe vanlige rammer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå