LINDA*** Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Var på Meny i går og kom over porsjonspakker med grøt! Så jeg kjøpte dermed 1 pose med 6 mnd havregrøt m/banan og aprikos. = 1 dl grøt. Kjekt. Men veit ikke hvor lønnsomt det er ... Det er jo samme som ferdig NAN... Litersprisen blir høy. Men men
Gjest Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Økonomisk sett er det kjempetabbe, men veldig lurt til når man skal ha barnevakt. (mamma og svigermor= "spiiis. Spiiiis meeeer. Jeg lager en hel pakke og tvinger deg til å spiiiiise aaaaaaalllt" Dakar småttisen... )
mamman te Vetle og Alma Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Det er vel også ment for om du skal bort og gi bebisen mat, så slipper du å ta med hele pakken:)
engajente Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 I forhold til havregrøt pakkene på rema er det absolutt ikke lønsomt, en pakke der koster jo 5,- men å ha hos besteforeldre og på tur, er det ypperlig
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 jeg brukte de en stund når jeg skulle bort og ha med en porsjon grøt. Jeg gikk over til å måle opp selv i en boks med lokk, da hadde jeg noe å "mikse" grøten i, og så kunne jeg mer tilpasse mengden selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå