Gå til innhold

3 mnd borte fra huset mitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til Thailand på mandagen, å da skal vi være borte i nesten 3 mnd. Blir helt merkelig å være borte fra huset vårt så lenge! Egentlig er jeg veldig hjemmekjær, men gadd bare ikke en til vinter her nord, hehe;-)

Gleder meg til sol og varme, men lurer på om jeg blir å savne huset... En annen ting er at stuen blir pusset opp mens jeg er borte, og for en kontrollfrik som meg er det rart å ikke være her da;-) Jaja, det går vel bra!

Husker da jeg var barn hvor rart det var å komme hjem igjen etter 14 dagersferier. Hele huset var liksom andreledes. Slik føles det enda etter 14 dagersferier, så jeg er spendt på hvordan det blir å komme hjem etter 3 mnd!! Er det flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er borte fra huset mitt i ett år!! Dro i september og kommer tilbake i august. Det er grusomt! Jeg er også hjemmekjær og synes det er mye værre å være borte enn det jeg trodde.. Gleder meg til å komme hjem til Norge! Ikke noe bedre plass i verden spør du meg. Det positive er at en setter mer pris på det vi har hjemme når en ser litt av verden..

God tur! ;)

Skrevet

Ååh, ett år! Ja det var virkelig lenge! 3 mnd blir jo småtteri i forhold;-)

Det er sant som du sier; at en setter mer pris på det en har hjemme etter å ha reist litt rundt. Jeg trøster meg med at vi skal ha sol og ikke mørketid, og varme istedet for sur vind og kulde!

Får håpe at året ditt går fort så du får komme hjem;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...