Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 skal man gi om gangen til babyen? Har hørt så mye forskjellig, men på sykehuset sa de 10-15 ml før hvert måltid. Noen som vet?
M@mm@ Mi@ Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Såpass, jøss, ikke vet jeg, men her gir vi 3 ml i hver flakse, og det hjelper suverent
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Får jeg kjøpt det i vanlig butikk, eller? Lager du ferdig for et døgn og har i kjøleskapet, eller? Bare lurer litt for jeg har en gutt som plages litt med magevondt og virker som han har mye luft i magen for tida... Tenkte å prøve ut dette med fennikelte...
Piipii Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Du får kjøpt det på apoteket:) Det med hvor mye du skal ha vet jeg ikke, så håper noen andre vet svaret:) Men hvis man ammer, kanman gi dem det f.eks i en sprøyte før måltidet da?
*smula* Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Jeg kjøpte fenikkel-te i en helsekost. Koker fenikkel-te til meg selv, drikker to kopper om dagen. Gir lillegutt en t-skje når den har blitt passe lunken. Så han får det mellom måltidene. Hjelper for han. Hvis du koker teen i 5 min blir den best synes jeg. Og da kan du ha den i en ren og tett beholder i kjøleskapet et døgn.
spireliten Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 hvor ofte kan man gi babyen ei teskje med slik te? Drikker selv to kopper for dag. regner med at fenikkel-te er det samme som ammete (ettersom denne inneholder fenikkel...)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Det må jeg prøve ut, ja! Lurer også på hvor ofte, så får dyttet denne litt opp;) Her går det i flasker, så er vel greit å putte det i flaska??
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 Og nå så jeg over her at Mamma Mia i grunnen har svart på det;) Bittelitt i hver flaske:)
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 jeg ga snuppa mi 2,5 ml før hvert måltid og hvis hun hadde ekstra vondt mellom måltidene fikk hun litt ekstra da....) funker som bare det...) jeg ga henne det med en sånn liten sprøyte man får kjøpt på apoteket.... (uten spiss selvfølgelig;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå