Gå til innhold

Hvilket jentenavn er finest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Linnea, Signe, Synne, Susanne, Hedda eller Isabella? (Storesøsters navn begynner på S..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har sans for Hedda og Synne - synes det er sterke, fine navn:-)

Skrevet

Hedda og Isabella ;) Kan kombineres til og med.

Skrevet

dattra mi heter sarah celine så da må bebyen ha et n¬avn med s i...blir det jente blir det enten Melissa eller Isabella Cecilia:)

Skrevet

Ella synes jeg er det fineste jentenavnet..

Skrevet

Jeg syntes Isabella/Isabell og Linnea. De trenger ikke begynne på S begge to så lenge de henger bra sammen, at man ikke trenger å stoppe og trekke pusten før man sier neste navn. Vi har Mathias fra før og Sebastian kommer i mars

Skrevet

Synes Linnea, Susanne og Isabella er fine..men det er bare min smak da:)

Skrevet

Her var det delte meninger, og dere må jo velge det dere synes er finest. Det blir nok aldri enstemmig på et slikt spørsmål ;) Jeg likte Susanne best av disse.

Skrevet

synes Linnea og Isabella er finest av disse jeg.

Skrevet

Tusen takk for alle tilbakemeldinger og gode forslag!!

Og jeg ser dere er like delt som mannen, sønnen min og meg selv. I "riktig" rekkefølge vil vi da bruke Isabella, Susanne og Signe... Blir vell loddtrekning til slutt eller at vi rett og slett ser hvilket som passer best når hun kommer ut. ;o)

Skrevet

Det er fint når begge begynner på samme bokstav, men vil dere ha flere barn, må dere tenke på at dere begrenser utvalget mer og mer for hver gang. Synes feks ikke man kan ha tre barn som begynner på S, og en som begynner på noe annet...

Synes Signe og Synne er fine navn. Også Sigrid hvis dere vil ha et S navn til i samme kategori.

Skrevet

Helt klart Synne, men Hedda og Linnea går også an.

Skrevet

Har dere vurdert Selma??? Bare et tips som ikke har noe med de andre navnene å gjøre, for å skape mer forvirring, muligens:-) Men det synes jeg er et kjempefint navn iallefall....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...