heisand? Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Siste bok som jeg leste var Honningfellen av Unni Lindell og jeg har så lyst til å lese en lignende bok, elsker krim. Hva er for bra bøker ute i bokhandelen nå?
heisand? Skrevet 17. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. november 2007 har så lyst til å kjøpe en idag
Lullabybaby♥ Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Vet ikke om den ligner noe særli, har ikke lest Honnigfellen. Men vil gjerne anbefale bøkene(er 3 i en serie) fra Stieg Larsson... Det er god krim... Syns jeg..
heisand? Skrevet 17. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2007 jeg prøvde meg på "menn som hater kvinner" av stieg larrson, men den var alt for tung for meg. litt vanskelig (voksne) ord synes jeg
Lullabybaby♥ Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Ja den var litt tung å lese i begynnelsen, masse informasjon om mye, men det gikk seg til ettehvert synes jeg da..
Himmel og hav Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Har ikke lest Honningfellen, men det er jo mye bra krim! Henning Mankell skriver veldig bra, litt uvanlige intriger, spennende."Villspor" og "Før frosten" er verd å lese. Jo Nesbø sine bøker er litt actionpreget, men ganske bra. Spør i bokhandelen, eller på et bibliotek, der kan de gjerne anbefale deg noe!
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 jo nesbø er jo flink, liker john grisham, men det er jo engelsk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå