heisand? Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Noen som bor der eller kjenner godt til Lillestrøm? Hvordan er det med kafeer, er det plass til barnevognen inne? Er det shoppingsenter der? Osv... Har tenkt til å leie noe der, har så lyst til å flytte ditt.
heisand? Skrevet 17. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. november 2007 Eller Strømmen og Lørenskog og Rasta???
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 strømman storsenter er min favoritt. der er det ammerom. det var bra da tassen var liten. ellers liker jeg det senteret best. lillestrøm har også bra senter, men det er utenfor senteret de har finest butikker.......ihvertfall til barn. er 4 bra barnebutikker i lillestrøm. ellers har du triaden og metro som også er bra sentere. Metro bygges ut nå, og blir nok veldig bra. masse fine kafeer alle steder. Helt greit med barnevogner.
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 5 bra barnebutikker faktsik.......... legger til at jeg liker strømmen best fordi det er best oversikt der. lillestrøm torv er litt rotete og kronglete å ta seg rundt. ihvertfall med barnevogn. men det går bra det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå