Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Det er skikkelig morsomt, for alltid når jeg sitter på pcen er babyen ofte våken. Så når hun sparker så beveger hele overkroppen min seg! Sparker ganske hardt! Jeg er bare 32 uker på vei... Men dette er skikkelig morsomt, fordi kjæresten min sitter ved siden av meg og han ser at hele meg beveger seg.... Hihi...
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Ja, samme her ser ut som hele magen min er en diger gelèklump som danser når lillegull holder på hehe helt sykt at så kraftige spark ikke kan skade noe der inne, men vi er vel laget for dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå