nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Har hatt p-stav siden i sommer. hadde kun mensen et par ganger siden jeg fødte april 2006. mistet den etter en gang med p-stav..........., men i dag har jeg vanvittig menssmerter. Men ingen tegn til blold. hvordan er det med dere som har p-stav. Har dere mensen. når kom den? Jeg synes det har vært deilig å slippe mensen. Lagt på meg noen kg, men håper ikke jeg legger på meg mer nå. Da tar jeg den ut. Helt sikkert den, for jeg lever akkurat som jeg har gjort før. kanskje enda mer fysisk aktivitet.
Sylwania Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Jeg hadde det, men fikk tatt den vekk etter ca 1 år. Det første halvåret hadde jeg menssmerter og ingen mens, det neste halvåret blødde jeg veldig ofte... Etter det året fikk jeg tatt den ut. Legen som fjerna den sa at etter en uke skulle den "være helt ute av kroppen" Etter 5 mnd var mensen ikke kommet i gang. Den 6 mnd kom den og var etter det veldig uregelmessig. Gynekologen på sykehuset her sa at de hadde sett mange eksempler på at en del fikk ettervirkninger av P-staven lenge etter den var tatt ut og at det egentlig ikke skulle gå ann. Han sa at de nå vurderte å sette seg ned for og finne grunnen til det.
M@mm@ til mine barn Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Datteren min på 18 har hatt den nå i vel 1 år og er kjempefornøyd. Hun har litt mens hver 5 mnd og ingen plager ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå