Gå til innhold

Vekta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! Jeg håper noen kan gi meg litt hjelp her...

Jeg lurer på hvor mye dere andre har lagt på dere i løpet av svangerskapet. Jeg selv har lagt på meg 5 kilo- og jeg er nå i uke 27.

For 1 års tid siden gikk jeg og mannen min på "slanken" og mistet begge to 20 kilo i løpet av året- og vi har holdt oss stabile på vekta etter det. Men- jeg er LIVREDD for å legge på meg for mye igjen! Nå når jeg begynner å bli bulkete og pløsete igjen er det ikke særlig morsomt og selvtilliten har fått seg en god knekk...

Jeg "hater" alle kvinner som er syltynne og bare har en deilig klump på magen ;) Bare synet av dem får meg til å føle meg som en potetsekk!

Min kjære er søt og snill og synes jeg er "dødsexy"- men det hjelper dessverre lite når jeg ikke er komfertabel med meg selv...

Litt sytende dette her, men jeg håper noen kan fortelle meg at dette vil gå bra og at det ikke trenger være slik at gravide eser ut og aldri kommer seg tilbake til normalen igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså...

Det er mange som kommer seg raskt ned igjen til den vekta de var på før de blir gravid.Har til og med mange veninner som går ned enda mer enn hva de var før de ble gravid.

Jeg gikk opp 27 kilo i forrige svangerskap og gikk ned igjen 20.. Jeg var ikke heldig da for å si det på den måten..

Men du har jo bare gått opp 5 kilo til nå og det er jo ikke mye. (ikke for lite heller) så tror ikke du skal tenke så mye på det.

Alle gravide er pene uansett om de er tynne eller har litt mer på kroppen:)

Bare så det er sagt så har jeg gått ned 5 kilo siden jeg ble gravid.. egentlig litt godt med tanke på at jeg faktisk ville ned.Vil ha babymage,men ikke alt det andre:p

Det går nok kjempe flott ska du se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...