Gå til innhold

Straks 20 uker og i underkant av 2 kilo opp hittil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det er så rart, de to andre gangene hadde jeg gått opp myyyye mer til nå, men hun vokser som hun skal der inne så jeg burde vel bare være glad til...

Men man bekymrer seg jo for alt også da.. Har noen andre gått opp lite i svangerskapet? Uten at noe nødvendigvis var galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel kommer det ikke litt an på hvor mye du veide (og høyden din selvsagt) før svsk? Jeg gikk opp veldig sakte...

Skrevet

Jeg er 23 uker og har gått opp 3 kg.. Ikke bekymra i det hele tatt;o) Det kommer sikkert fort nok Sist gikk jeg opp 10-11 kg. Regner egentlig med at det blir sånn nå også.

Skrevet

Jeg var sånn, men tok det alltid igjen på slutten. Med sistemann gikk jeg ca 7 km hver dag til 7. mnd. Kan være en årsak:)

Skrevet

Så bra at det er fler! Veier vel rundt 8 kilo mer enn jeg bør fra før av, kan jo ha noe med det å gjøre kanskje? De to andre gangene gikk jeg opp 15 kilo i hver, så regnet med å havne på det samme nå, men la på meg lite på slutten begge ganger fordi jeg orket ikke spise så mye (dårlig plass i magen:)

Skrevet

Hei:)

Jeg er i uke 29 og har gått opp 4 kg. Bekymrer meg ikke i d hele tatt bare glad til jeg hehe..mindre å bli kvitt:p

Skrevet

Jeg har aldri lagt på meg mye i svangerskapene jeg da, la på meg:

3,8 kilo med førstemann

rundt 7 kilo med andremann

og 6 kilo med tredjemann

Så jeg er noen kilo lettere i meg selv nå, enn jeg var da jeg ble gravid med nummer 1. Ungene var friske de, og magen var jo flat dagen etter=0)

Skrevet

Jeg gikk nesten ikke opp noe før slutten av andre trimester. Han som kom ut var frisk og sprek, han!

Skrevet

Kjempebra.

Jeg er 23 uker på mandag. og har lagt på meg 4,5 til nå.

Jordmoren var kjempefornøyd.

De andre gangene hadde jeg lagt på meg over 10 kilo på denne tiden.

Totalt

18 kilo med eldste.

24 kilo med mellomste og

17 liko med yngste

Satser på å holde meg under 10 kilo denne gangen.

Skrevet

Gikk opp 17 kilo tilsammen, men nesten alt dette var etter uke 25. Tror jeg hadde gått opp bare tre kilo når jeg var i uke 20.

Kanskje det ikke er unormalt at det kommer senere?

Skrevet

Jeg er 21+5, har ikke gått opp noe.. men gikk ned endel i starten pga kvalme og oppkast, og har gått opp noe av det igjen da.. i forrige svangerskap begynte jeg ikke å gå opp noe før etter uke 23..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...