Gjest Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Snuppa vår driver og får tenner. Hun har blitt veldig urolig i innsovingen og kan våkne plutselig og hylskrike. Noen som har lyst til å dele noen erfaringer i forhold til Dentinox - positive og negative?
Elle melle deg fortelle Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Synes det ikke virker veldig på jenta vår. Kanskje litt de første minuttene..
Marolla Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Det skal ikke brukes før de blir røde og hovne i tannkjøttet. Denne snuppen her er også slik. I natt var jeg oppe med henne 5 ganger. Vanligvis er hun våken 1 gang i 4-5 tiden.
Gjest Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Vi kan allerede se at det ha kommet opp et lite "riskorn". Vil det si at det er "for sent" å bruke Dentinox?
sjokolademams Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Har gode erfaringer med Dentinox. Det bedøver, prøvde det på meg selv. Og datteren min likte at vi smurte på Dentinox, så jeg er sikker på at det lindrer.
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Snuppa her holder også på med tenner for tiden (oppe). Jeg bruker det ikke mye men når en tatt oppe er komt og hun "nignager" på alt da tar jeg på littnår hun legger seg. Fungerer veldig bra her. Prøvde det på meg selv og kjente at det virket uten at det var ubehagelig men prøver jo å ikke bruke det i tide og utide.
1+1=2+1+x Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Jeg smører litt på gommene om kvelden npr jeg har lagt hun om hun skriker. Da roer hun seg og sovner... Hun er ikke rød i tannkjøttet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå