Gå til innhold

Maling og graviditet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flyttet inn i leil.het for rundt 2uker siden og her var det nyoppusset og malt. Fant ut at jeg var gravid etter vi flyttet inn. De hadde brukt Lady sin maling, både oljebasert og vannbasert. Kan dette skade den lille i magen? har en gutt på 8mnd fra før.. ikke bra for han heller(eller vi foreldre)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge før dere flyttet inn var det malt da? Det er vel å male selv og være der når det blir malt som er verre?

Skrevet

ca en uke før vi flyttet inn, men dører og slikt kun noen dager før.. så det hjelper vel på.. men ALLE som kommer på besøk her nevner den sterke malingslukta.. bare lurer på når den forsvinner.. Er Lady sin maling ok med tanke på gasser o.l?

Skrevet

Pass på å lufte godt (skifte luft i huset ved å åpne vinduer på begge sider helt åpent i 10min av gangen) flere ganger... du kan jo ta et rom av gangen om barna er inne... Sove ute på dag er jo bra for barna også? Oljemaling er verre enn latex da.

Skrevet

Ja jeg lufter som en gal:) til mannen min sin lille bekymring.. blir så kaldt i huset sier han.. men han får bare kle på seg, har et lite barnimagen å tenke på her!! Prøver å gå noen turer også, ute i frisk luft.. men vi leier her,kjellerleil.het.. så kan ikke ha vogna stående utenfor for da står den i veien for huseierne.. hm,tenke tenke.. kan jo sette den rett utenfor døra vår, der er det ikke tak.. prøver det, så kan han sove ute i vogna.. gjorde jo det mye der vi bodde før:) alt hjelper..

Skrevet

men hjelp, er det skadelig for fosteret?

Skrevet

I hovedtrekk: Det er bra at du er langt ute i svsk, for det er mest illle i begynnelsen. Lufte masse, kom dere ut mye i løpet av dagen. Ikke bra for storegutten heller... (faktisk verre for ham)...

Skrevet

Takk for svar, vi lufter mye her vi. Kunne ikke få opp den siden du la ut, fikk bare at det var noe med serveren..dumt det da. Hva handlet siden om, var det tipsene du kom med i det siste innlegget ditt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...