1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Hei!! Har lyst til å lage tynn lefser sammen med min mormor,hun sier hun ikke får til å lage de. Er det noen som har en god oppskrift?? Takk:)
ana baroma Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Oj, det er jo mange sorter... anbefaler å sjekke en bok som heter korn - og baketradisjoner. Der er det mange oppskrifter som er fine å bruke. kan du kjevle? Det er nemlig en teknikk det også
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 17. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2007 Vi må bare prøve oss frem,takk for tipset:) Baker en del ellers,men haldri prøvt meg på tynnlefser,og en gang må være den første:) Det er lov å feile og takk for det:)
ana baroma Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Det er bare å prøve seg fram:) Det er kjempegøy å bake lefser!!
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Å, jeg har så lyst å lage tynn-lefse jeg også, men man må jo ha en slik stor rund stekeplate da. Laget tykk-lefse i fjor og de ble kjempegode. Har ikke oppskrift på tynn, men skal se om jeg får tak i.
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 17. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2007 Kan jeg få oppskriften på tykk lefser,prøvde noen i fjor,men de vart ikke gode....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå