tayni Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 skulle hatt mensen i går eller i dag. den kom ikke og da bebynte jeg å føle et lite håp. hadde en ma for 2 mnd siden. tok den med morgenurin istad. først så den negativ ut. ble skikkelig skuffa. men etter ca 5 min så så jeg en strek. var redd jeg bare innbilte meg det, men så på den i alle vinkler og åpnet til og med testen. det var helt klart en rosa svak strek. vet ikke om jeg tør å bli glad.men er det en strek der er jeg gravid eller? kan en ny test senere i dag vise en sterkere strek tror dere? eller vil bli like svak. å, er så såent og nervøs..... veldig glad jeg har dere å spørre
Kiwi med maispire Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 hei hei:D! Er egentlig i samme situasjon som deg, men tenkte jeg skulle svare. Selv om du tester igjen senere er det ikke sikkert du får positiv, siden ikke testene er helt like, men det kan jo også hende den er kjempepositiv:) Kan jo evnt vente til i morgen ifall du blir skuffet(det vet jeg at jeg blir når jeg tester hele tiden) Håper det går den veien du vill;) lykke til:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Heisann=) Vil da først å fremst gratulere deg med den lille spiren din=) En strek er en strek så vidt jeg vet og har blitt fortalt... Såe... du kan ta en ny test, men vent et par dager, (tror det går to dager å doble innholdet av hcg.. eller var det en..)? Går utifra du tar en ny i morgen uansett så.. hehe=) Lykke til!!
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 hei:) Håper virkelig du er gravid:) men ville ventet med å glede meg skikkelig før jeg hadde tatt flere tester..Det som er er at etter 5min er det mange tester som ikke lenger er gyldige. Da kan det komme frem streker som ikke er reelle..har ikke lest det selv. men hørt d fra andre. Krysser alle fingre for deg:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Vil svare Elisabeth 79..... Jeg tror dette kommer mye ann på hvilke tester som er i bruk.. noen er2 min, noen 5 min og noen 10 min....=) Så du som forhåpentligvis er gravid.. hvilke test brukte du=)
tayni Skrevet 17. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2007 takk for raske svar. var inne å leste på siden til testen nå og pernille (test fra lavpristester). der stod det at testen skulle leses av etter 5 min (ville først gi et sikkert svar etter 5 min) og resultatet var gyldig i 10 min. jeg så på resultatet etter ca 5 min og kastet den før det var gått 10 min. tror jeg kan slippe et lite hurra da for det var en farget strek der selvom den var svak. men tar en ny i morgen og venter med å ordentlig glad før jeg får en sterk strek
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Det var dette jeg mente=) Håper indelrlig testen din viser en mer positivt svar i morgen=) Skulle tatt bilde vettu... å lagt ut=) hehe Gratulerer fortsatt jeg og håper på enda en glanyhet i morgen=)
tayni Skrevet 17. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2007 tusen takk. kommer til å bli en lang dag. det eneste jeg har tenkt på etter at jeg mistet er å bli gravid igjen. var litt redd for at det ikke skulle klaffe denne mnd fordi at vi kanskje stresset litt for mye med det. tok eggeløsningstest denne mnd og fikk positvt for akkurat 2 uker siden i dag. hadde sex 4 ganger den helgen for å gjøre det vi kunne. skal oppdatere dere i morgen jeg. og takk igjen for raske svar
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 nei så bra:) Gratulere så masse:) Håper spiren klorer seg fast:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Du må være innpå her å oppdatere oss ja=) Gleder meg til å lese at du har fått et enda mer positivt svar.. hehe=) Lykke til snuppa!
Blacktower Skrevet 17. november 2007 #11 Skrevet 17. november 2007 Ja du må oppdatere oss. Jeg er i samme situasjon. Hadde ikm på onsdag den 14/11. Hele denne uken fra mandag til i går har jeg fått svaaake posetive tester. Har hatt masse mensmurringer i forrige uke og denna. Har hatt noen dager med brunlig utflod og i går hadde jeg en liten blødning. Uff jeg blir så usikker nå sånt skjer. Dette er første gangen jeg er gravid i såfall. Krysser fingre og tær for oss begge.
Baby-i-magen Skrevet 17. november 2007 #12 Skrevet 17. november 2007 hei hei hadde det også akurat som deg,tokk veld 4-5 tester som var svak svak posetiv, men man så liksom en strek, helt til eg bestemte meg får og ta en cb digital,og den slo klart og tydelig ut, og sto gravid:) og er i dag 13+2:) så jeg tror nok du er gravid, ta og kjøp deg en cb digital,får er du gravid slår værtfall den ut:) lykke til,krysser fingrene får deg:)
tayni Skrevet 17. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 17. november 2007 en liten oppdatering..... tok en ny test istad (klarte rett og slett ikke dy meg) selvom streken ikke er sterk er det helt klart en strek. en rosa og fin strek. tok en på torsdag (dagen før ikm) og den var så negativ som det går ann å bli. og nå i dag har jeg altså hatt to svake, men helt klart tydelige streker. så nå tror jeg at jeg kan rope hurra, men tar en i morgen også for sikkerhetsskyld.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. november 2007 #14 Skrevet 17. november 2007 Åh så bra da!!!! Da krysser vi fingrene for en enda sterkere i morgen=)!!! HURRA for deg!!!!=)
2 fine små Skrevet 17. november 2007 #15 Skrevet 17. november 2007 Gratulerer saa mye! Jeg har hoert at de testene som gir rosa streker (de de selger paa apoteket?) ikke gir spesielt sterke streker uansett. Tror jeg ville tatt en CB digital, det er noe med aa se de ordene.... Lykke til, du er mest sannsynlig gravid. =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå