Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Jenta vår er så sutrete for tiden (er 5 mnd). Hun tar seg så mye til hodet. river seg ofte opp i ansiktet osv. Hun har fin hud, og er ikke tørr. Men jeg tenker på ørebetennelse- hva er symptomene på det?
Marolla Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Du kan dra litt forsiktig i flippen hennes. hvis hun får vondt kan det være ørebetennelse. Hun vil også få vondt om du trykket svakt på den lille kneppen i øret, eller legger hånden over og lager trykk. Jenta mi tar seg til øret når hun et trøtt. Kan det være tenner? smerter i munnen flytter seg ofte til ørene
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Tusen takk for godt svar! Joda, det kan godt være tenner. Men synes ikke det hjelper noenting med Dentinox. Det blir tyst noen sekunder fordi smaken er så rar virker det som, og så er det igang igjen. Tror nok ikke det er ørebetennelse heller, nei... Huff, ikke lett med disse små som ikke kan si ifra selv...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Te deg en tur til legen å få det sjekket da vel om du synes det ser ut til at hun plages.. Ørebetennelse kan være veldig vanskelig å oppdage.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Jeg skal på helsestasjonen på mandag, så jeg tar det opp der. Blir sikkert en tut til legen, ja. Takk for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå