MorT-3gutter Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Ser du er litt frustrert for tiden (ang. helsestasjonen). Skjønner at du blir irritert. Send en fax du som ei annen tipset om her. Da har du ditt på det tørre. Ellers der nede? Alt bra? TIden har gått fort, er ikke så lenge til dere kommer tilbake nå vel? Vi er nå snart på flyttefot. Blir vel til neste helg, og det skal bli godt. Lei av å ha det trant og ligge 5 på et soverom. SKal bli godt å feire jul i nytt hus. Ungan gleder seg også, så nå ligger jeg og planlegger innredning og shopping om nettene. Mye jeg har lyst til å kjøpe, men .. . . . .. . . Mini har det bra? Klem fra Laila
mayaya Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Jeg hadde nok lagt meg, gitt :-) Vi har det toppers ja! Deilige, late dager! Men vi gleder oss jo masse til å komme hjem snart da! Treffe kjente, spise god mat og feire jul! Jippey! Snuppen vokser og trives han også, har jo forandret seg masse på tiden vi har vært her! Og det har nok din også! Blir så spennende å se alle rakkerfantene igjen! Tenk så herlig med hus da! Vi hadde det til jul i fjor, og nå føles det nesten som det blir nytt hus i år også. Men 5 på et soverom er jo en veeldig forskjell da! Herlig! Nå må jeg visst skynde meg litt, hintes det om.. Hehe.. Klem fra m
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå