Gå til innhold

I dag er Oldemoren min 77 år gammel..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og for et par måneders tid siden fikk henne slag på bussen og hadde svulst på hjernen som var like stor som en apelsin(!) Ho mista tale, og ble lam på venstre side, og litt dårlig hukommelse..

I dag.. Ca to mndr etter, kan hu både gå og snakke, ho er litt surrete når ho prater, men det gjør da ingen ting.. og ho har til og med kommet hjem til sitt eget hjem! Er hvertfall kjempe glad for at ho er her.. Så i dag, skal jeg og mini til henne med bursdagsgave.. Så da for Oldemor se tippoldebarnet sitt igjen..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å pappaen min er 70 år i dag.. Han er gammel å din oldemor er ung hehe!!

Skrevet

Jepp.. Ho er ung ja.. og ho kan faktisk risikere å bli tipptippoldemor også, dersom ho lever riktig lenge..=)

Skrevet

I sommer ble min MOR 77 år......

Nå følte jeg meg gammel;-)

Så bra det har gått så fint med henne, kose dere på besøk

Skrevet

Min bestemor ble 89 i september, hun har også hatt et tøft år med bl.a. blodpropp, men hun er også hjemme igjen nå..

Er så glad hun fremdeles har livsglede til å kjempe mot sykdom, kan ikke tenke meg livet uten familiens eldste, hun er bare hærlig!

Kos deg med oldemor i dag!

Skrevet

oi hun var ung tippoldemor,lillegutt har 2 stk den ene er rund 87 tror jeg og hun andre blir 99 i januar dagen etter lillegutt blir ett år.

Skrevet

Oi.. 99 år.. Det er mange år det.. Håper min oldemor blir så gammel også..=)

Skrevet

Jøss, så ung oldemor du har! Så bra at hun har kommet seg så fort igjen!

Oldemoren din er like gammel som min mor og yngre enn min far... Oldeforeldrene mine har jeg aldri møtt, de var døde lenge før jeg ble født.

Skrevet

Jøss så ung oldemoren din er a! Oldemoren til guttungen (min mormor er 88 hun) og sprek som ei fole :) Heldige de gamle som klarer seg selv :)

Skrevet

Er ikke sikker for jeg tør ikke spørre (redd for en ørefik ;o) men tror min oldemor blir 90 i år. Hun er litt dement, men ikke for dement til å etterlyse flere oldebarn. *sukk*

Skrevet

Hehe.. Må si Oldemoren min har klart seg bra.. Vi trodde livet var tapt for henne.. Men ho ga ikke opp gitt..=) Så nå håper jeg ho lever i mange år til..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...