Gjest otilie79 på nye eventyr:o) Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 Selv har jeg ingen planer for dagen, mulig det blir en tur på kjøpesentret med de små. Tror det skal være klovn der som lager ballongdyr, og det pleier være gøy:o)
Gjest Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Vi er på besøk i Oslo, så da må jeg jo benytte sjansen til en liten shoppingrunde.
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 god morgen:)) ...i dag trur eg faktisk eg skal bake litt, lage ein go gjærbakst og lage litt forkjelligt:) dere må ha en fine dag:)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Idag skal vi først slappe av hjemme mens lillebror sover lur ute i vogna. Så skal mannen min hjelpe sin pappa med å flytte. Da skal jeg putte gutta i tvillingvogn og gå en lang tur med mine foreldre. På denne turen skal jeg finne sn stooor grein sammen med storebror som vi skal ha i stua hjemme å feste alle pakkene i pakke kalenderen på. Så tenkte jeg å dra en tur på biblioteket. Og så må jeg handle mat lage kake til vi får middags gjester ikveld !! Tror det blir en fin dag jeg : ))
Lavendel*06*10* Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Jobbe klokka 14.. Så hjem å sove.. Akkurat nå har vi spist frokost.. Så da er det bare å vente å se hva Theodor vil.. hehe
Bette76 Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Åh, Heidi---- Vil du dele den gode oppskriften med meg? Har også så lyst å lage en gjærdeig og lage litt forskjellig. Men er dessverre ingen erfaren baker..
3b@rnsmor-30* Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 gubben skal jobbe litt med å hugge trær.. så her skal jeg og ungene ordne det siste til vi skal i dåp i morgen. skal pynte en bamsekake, handle dåpsgave, lage 2 dåpskort og lage ferdig bleiekake. i tillegg har jeg lovet ungene å male i dag. men det må bli etter vi har vært i byen...
Mamma til verdens beste barn Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 Vi skal ned til byen og lage bryllupsgaveliste på Glassmagasinet, og lunsj på Pascal:) Har barnefri i helgen, så det blir en stressfri bytur:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 Prøve å montere bilstolen igjen så vi får dratt på besøk =)
*Lissi* Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Kose meg med sambo og mini:-) Jentene mine er hos faren, så blir stilt og rolig. Ut å handle noen julegaver kanskje, greit å få unna de aller siste. Lage oss god mat i kved, og kanskje låne oss en film.
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. november 2007 #11 Skrevet 17. november 2007 Ingen store planer er lagt. Bare jeg og frøkna som har stått opp, men regner med at mannen våkner snart. Blir vel en laaaaang brunsj foran tv med Fleksnes (mannen fikk dvd boks til bursdagen sin) og så skal frøkna sove og da skal vel vi slappe av litt til. Har hatt dårlige netter de siste ukene. Burde vaske kjøleskapet i leiligheten vi skal leie ut og ta bilder av den i dag, pluss er keen på å få vasket bilen. Frøkna finner stort sett på noe hun synes er gøy uansett hvor hun er så hun koser seg uansett!
Fire småtroll Skrevet 17. november 2007 #12 Skrevet 17. november 2007 Hmmm. må ut av huset en tur ihverfall.. Kan ikke ha innedag med tre aktive unger, og pappa på jobb. Vi må ut å bruke opp litt "bensin". Sykle og leke litt tenker jeg. Og så må vi inn å bake litt til vi får besøk, en gjærdeig var en god idè, ungene elsker kanelboller :-) Bare synd jeg er så forkjølet og frysen, gruer med til å ut i kulda...
fleXibel Skrevet 17. november 2007 #13 Skrevet 17. november 2007 Ikke noe spesielt.. Blir sen frokost i dag, vi har nettop hoppet ut av dusjen
Jenny-penny Skrevet 17. november 2007 #14 Skrevet 17. november 2007 Vi drar ut på htta ved havet 9g har med grill-pølser og pinnebrød, blir bål og kos. det er jo nyyyyydelig vær:o)
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 17. november 2007 #15 Skrevet 17. november 2007 hei:) så kosli da:) eg bruker bare den grunnoppskrifta...og dobbler den! lager skillingsboller, boller...der du kan ha vanlije inni. og så blir det vanlige boller...eller skuleboller med kokkos på) skal bli kjekt:)
nickoline og supermann Skrevet 17. november 2007 #16 Skrevet 17. november 2007 egentlig skulle vi vært i svømmehallen og dugnad på vel lokalet. men siden tassen hadde feber i går er vi hjemme. han er bedre i dag da. litt varm enda. må en tur i butikken da. ellers blir det tv kveld alene siden sambo er bortreist!
*Rutletutt* Skrevet 17. november 2007 #17 Skrevet 17. november 2007 Skal snart i bursdagsselskap på Lekeland med Tobias, til datteren til en venninne av meg:o) Etter det vet jeg ikke....bare slappe av tenker jeg...og rydde litt;o/
SaftSuse *Overtid* Skrevet 17. november 2007 #18 Skrevet 17. november 2007 Jeg skal spille kamp kl 14, utover det har jeg ingen planer ) Weeee, gleder meg til å spille!!!!! :-DDD
Alba44 Skrevet 17. november 2007 #19 Skrevet 17. november 2007 Får middagsgjester kl. 14, så driver og ordner her. Noen minutters pause nå...
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 17. november 2007 #20 Skrevet 17. november 2007 Jeg og Christina nettopp gått tur med en vennine+ barnet hennes. Nå har jeg lagt henne, og mens hun sover sitter jeg her... Sambo og pappa maler og styrer på i stuen...de bråker litt..men hun sovnet heldigvis!!:-) Senere blir det vel å handle litt, middag+tv:-)
Turid Laila Skrevet 17. november 2007 #21 Skrevet 17. november 2007 Ingen planer, tenkte jeg skulle se Spongebob Squarepants på tv i sta når mini sov, men sovnet selv. Nå er han og pappaen ute på trilletur og jeg slapper av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå