Gå til innhold

Hjelp! Vannet har gått...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vannet gikk for en halvtime siden - bør jeg ringe føden eller skal jeg vente til riene kommer? hjelpemeg, nå skjer det virkelig ting her =)=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!!! =o)

Ring føden du, så får du høre hva de har å si! skader ikke det!

Skrevet

Jepp, gjorde det... =) Ble lettere stressa, men jeg skal inn på kontroll klokka 11 så får jeg se hva som skjer etter det.... ;o)

Skrevet

Se der ..

Blir mamma iløpet av dagen du =o)

Du får gi oss litt oppdatering underveis da vutt, vi er jo så nysjerrige her inne.

Skrevet

Hehe, litt uvirkelig å tenke på egentlig =) Har ikke fått noen rier ennå, men de kommer vel etterhvert de og... =)

Skal oppdatere når det skjer no mer =)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Vannet går jo hos alle nå!:-)

Håper du får rier snart, og at alt går bra! Lykke til videre...kan bli en stor dag dette!:P

Skrevet

Så spennende.... :)

På meg var fødselen over ca. 1 t etter at vannet gikk.......

Lykke lykke til!!!!

Skrevet

Lykke til! Vannet mitt gikk om natten, og et døgn senere var fødselen igang! Nå er det unasett rett rundt hjørnet :-)

Skrevet

Oioi, det gikk da fort! Har ikke merka noe til veer ennå, men det murrer nederst i magen og i korsrygggen så noe er vel på gang kanskje :o)

Og så jeg som har vært så utålmodig... Og så ble jeg allikevel helt overrumplet!

Men jeg kan jo ikke si noe annet enn at jeg gleder meg til å få det overstått! :o)

Skrevet

Det har gått bare fortere og fortere for hver fødsel, hos meg. Fikk min nr.4 nå i sommer.... :)

Er det din første dette?

Du skal se at det snart er skikkelig i gang hos deg.

Ønsker deg lykke til. Gled deg!! Snart har du lillegutt i armene.

Det er verdt all verdens smerte,spør du meg...

:)

Skrevet

Ja, er min første, så dette blir spennende! =)

Tusen takk for alle lykkeønskninger, nå fyker jeg på føden en tur, så får vi se hva dem mener der ;o) Begynner å gjøre skikkelig vondt nå... Uff... Men dette klarer jeg! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...