(0_o) Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 vannet gikk for en halvtime siden - bør jeg ringe føden eller skal jeg vente til riene kommer? hjelpemeg, nå skjer det virkelig ting her =)=)
~Mita~ Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 GRATULERER!!! =o) Ring føden du, så får du høre hva de har å si! skader ikke det!
(0_o) Skrevet 17. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2007 Jepp, gjorde det... =) Ble lettere stressa, men jeg skal inn på kontroll klokka 11 så får jeg se hva som skjer etter det.... ;o)
~Mita~ Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 Se der .. Blir mamma iløpet av dagen du =o) Du får gi oss litt oppdatering underveis da vutt, vi er jo så nysjerrige her inne.
(0_o) Skrevet 17. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2007 Hehe, litt uvirkelig å tenke på egentlig =) Har ikke fått noen rier ennå, men de kommer vel etterhvert de og... =) Skal oppdatere når det skjer no mer =)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 Vannet går jo hos alle nå!:-) Håper du får rier snart, og at alt går bra! Lykke til videre...kan bli en stor dag dette!
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Så spennende.... På meg var fødselen over ca. 1 t etter at vannet gikk....... Lykke lykke til!!!!
unca Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 Lykke til! Vannet mitt gikk om natten, og et døgn senere var fødselen igang! Nå er det unasett rett rundt hjørnet :-)
(0_o) Skrevet 17. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. november 2007 Oioi, det gikk da fort! Har ikke merka noe til veer ennå, men det murrer nederst i magen og i korsrygggen så noe er vel på gang kanskje ) Og så jeg som har vært så utålmodig... Og så ble jeg allikevel helt overrumplet! Men jeg kan jo ikke si noe annet enn at jeg gleder meg til å få det overstått! )
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Det har gått bare fortere og fortere for hver fødsel, hos meg. Fikk min nr.4 nå i sommer.... Er det din første dette? Du skal se at det snart er skikkelig i gang hos deg. Ønsker deg lykke til. Gled deg!! Snart har du lillegutt i armene. Det er verdt all verdens smerte,spør du meg...
(0_o) Skrevet 17. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. november 2007 Ja, er min første, så dette blir spennende! =) Tusen takk for alle lykkeønskninger, nå fyker jeg på føden en tur, så får vi se hva dem mener der ;o) Begynner å gjøre skikkelig vondt nå... Uff... Men dette klarer jeg! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå