emyzzim *fikk jente 05.06.07* Skrevet 17. november 2007 #1 Skrevet 17. november 2007 I vår stellebag er det: Rikelig med bleier. 2-3 sett med klær. våtservietter. Liten sinktupe. fuktighetskrem. gulpe/slevje-klut. en stellematte(vanntett!) som jeg fikk av min tante som jobber på apotek:) En liten leketing Da snuppa var mindre lå det også en shorte til mor og far i bagen, siden hun gulpa ofte(På oss...)
mayaya Skrevet 17. november 2007 #2 Skrevet 17. november 2007 Bleier, våtservietter og et engangsunderlag. Skal vi være ute ei stund er det med et fruktglass eller en banan, en skje og en smekke. Smukk og kosekanin ligger i vogna. Ellers; lommebok, mobil, kamera og nøkkelkort.
Gjest Skrevet 17. november 2007 #3 Skrevet 17. november 2007 Har det samme som dere har. I tillegg ligger snuppelupps helsekort der (har lett for å glemme det når vi skal på helsestasjonen osv), samt ekstra linser og linsevæske til mamma. Og lebepomade. Stelleveska erstatter vanlig håndveske for meg når vi er ute på tur.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #4 Skrevet 17. november 2007 bleier, leppestift, lommebok, helsekort, leke, og snus
*smula* Skrevet 17. november 2007 #5 Skrevet 17. november 2007 Bleier Våtservietter Klut og håndkle Stelleunderlag Gulpekluter Ekstra skift til mini Helsekortet
MathildeC Skrevet 17. november 2007 #6 Skrevet 17. november 2007 2 bleier Vaatservietter 2 gulpekluter Smekke En liten leke Ekstra smokk Skifteunderlag Engangsunderlag Sjokolade!!! Penn, nokler, lommebok, dagbok, helsekort, tyggis, busskort, mobil..
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 17. november 2007 #7 Skrevet 17. november 2007 Stellematte, vårservietter, klut, bleier, ett skift, salve, kontaktlinser, sminkepung, kamera, et par leker, ekstra smokk, gulpeklut, penn, notatbok + +
wirre;o) Skrevet 17. november 2007 #8 Skrevet 17. november 2007 Har ikke stelleveske jeg, men en liten bag med ting og tang. Bleier, våtservietter, skift, gasskluter, smokk, leke, mine ting og om jeg vet vi skal være borte en stund har jeg med flaske eller mat..
Marolla Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 Helsekort 3-4 bleier 2 bodyer strømpebukse bukse våtservietter ullsokker sinksalve fuktighetskrem stelleunderlag ekstra lue. (Vi bruker lue med hals, så hvis hun gulper er det greit å ha en i bakhånd) Leker Ulljakke "sko"
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Her er det bleier til to barn, ekstra klær til tre, helsebøker, vaskeservietter og våtservietter, gulpekluter, håndkle, mobil, penger og alt som ellers hører med.
Gjest Skrevet 17. november 2007 #11 Skrevet 17. november 2007 -Bleier -Våtservietter -Sinksalve -klær -gulpekluter -talkum -stellematte (bruker en vanlig veske/bag til stelleveske) -smokk -leke -smekker -febermål -stikkpiller -ekstra flaske -ferdigblandet nan -babymat -bamse -boks med grøtpulver og ellers bare småtteri som har lurt seg nedi fra min veske;)
Håp på 1 til :0)-Overtid Skrevet 17. november 2007 #12 Skrevet 17. november 2007 mulig det er jeg som ikke følger helt med, men hvorfor har dere helsekortet i stellebagen?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #13 Skrevet 17. november 2007 Jeg har det der for at jeg ikke skal glemme det når vi skal på helsestasjonen. Og stelleveska er bestandig med uansett hvor vi skal så. Ellers er det snedig at den ligger der for plutselig kan enn sitte der og diskutere med enn annen mamma hvor stor var din når den var så og så gammel.
4barnsmor88 Skrevet 17. november 2007 #14 Skrevet 17. november 2007 her har vi: bleier våtservietter smokker skifteklær salve tempraturmåler kjeks pengbok nøkler leker kosekluter hårstrikk sikkert mer.. men kommer ikke på mer nå
Snart til to Skrevet 17. november 2007 #15 Skrevet 17. november 2007 Et par bleier, ett sett m klær, rumpesalve, helsekort, stellematte, våtservietter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå